Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Komunikace v manažerské praxi

Komunikace v manažerské praxi

Kategorie: Komunikace, Management

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se stručně dotýká podstaty komunikace a prezentuje její zásady se zaměřením na manažerskou a obchodnickou praxi. Zasazuje komunikaci do kontextu výkonu manažerské role, ukazuje, jak má manažer využít pravidel pro správnou komunikaci, a přibližuje časté chyby při výměně informací se zákazníkem. Závěr radí, co je třeba si v předstihu ujasnit, aby komunikace probíhala úspěšně.

Obsah

1.
Komunikace jako součást praxe manažera
2.
Zásady správné komunikace a jejich aplikace na manažerské pozici
3.
Chyby při komunikaci se zákazníkem
3.1.
Nedostupnost
3.2.
Chybné informace
3.3.
Nedůvěryhodný zevnějšek
4.
Příprava
4.1.
Kdo
4.2.
Co, jak
4.3.
Kdy
4.4.
Kde
4.5.
Proč

Úryvek

"Komunikaci můžeme považovat za specifickou funkci manažera, ale každý si musí uvědomit, že komunikace prolíná výkonem všech ostatních manažerských funkcí. Pouze v případě, že je manažer pověřen řízením komunikačních aktivit organizace, můžeme hovořit o specifické funkci. Dnešní trend je chápat pojem komunikace jako vyjádření aktivní spoluúčasti všech partnerů na vytváření vzájemné vazby. Jen v nejužším pojetí můžeme komunikaci vnímat jako výměnu informací.
Chceme-li s někým komunikovat, musíme předmět komunikace udělat zajímavým především pro druhou stranu, musíme umět včas hovořit a včas naslouchat. Slyšené je třeba filtrovat a třídit. Chceme-li, aby s námi bylo komunikováno, musíme být dobrými partnery pro komunikaci – být sami sebou, plně soustředěni na osobu sdělujícího, ale nesmíme přejít k úřednímu stylu jednání ani se tvářit, že známe ,,univerzální lék“. Při komunikaci si musíme uvědomovat rušivý vliv naslouchání svému vlastnímu já a předsudků plynoucích ze vztahu mezi námi a partnerem v komunikaci. Chceme-li komunikací získat druhé pro naši věc,je dobré nadchnout,ocenit schopnosti,motivovat je pozitivně,nikoli negativně.
Komunikace je nasloucháním nebo úsilím o to, aby jiní naslouchali nám. Počítejme s tím,že pokud se osvědčíme jako dobří posluchači,také ostatní budou ochotni naslouchat nám spíše než v případě,že jsme si nikdy nenašli čas na jejich problémy. Manažer má komplikovanou situaci svou dvojí rolí-je člověkem, ale je také zástupcem organizace. Musí umět skloubit lidské potřeby s potřebami organizace. Jako naslouchající by neměl řešit problémy za ostatní, ale aktivním přístupem ke komunikaci by je měl k řešení přivést.

Nedostatek komunikace nebo špatná komunikace jsou příčinou všech sporů a nedorozumění mezi lidmi. To platí i pro jakýkoliv obchod.
Nepatří sem jen mluvené slovo při jednáních, ale i veškerá reklama,propagace a jiné záležitosti. Například telefon. Dnes máme všichni kromě pevné linky i mobilní telefony.Co si pak má zákazník myslet o obchodníkovi,který není v průběhu dne k dostižení.Pevná linka v kanceláři vyzvání a když jí někdo vezme,většinou neví kde šéf je a kdy se vrátí.A aby se to nepletlo,jeho mobilní telefon vám nedá,protože to má zakázané.A i když získáte mobilní číslo,stejně se nedovoláte.Buď má obsazeno,nebo telefon nebere.Jak potom takový obchodník chce pečovat o zákazníky,či dokonce získávat nové?
Kolikrát se také stává,že se vám do rukou dostane nějaký propagační leták,kde je uvedeno telefonní číslo,ale pokud tam zavoláte,buď se vám nikdo neozve,nebo je tam automat,který vám bude hezky hrát,v lepším případě i povídat o nějaké celkové nabídce. Na co je potom onen reklamní leták?
Mnoho firem a obchodníků se dnes vytahuje, že má internetové stránky a že vaše dotazy, ale i požadavky, můžete zaslat elektronickou poštou. Uděláte tak a čekáte na odpověď, která nepřichází, protože dotyčný obchodník nemá čas odepisovat,nemá nikoho,kdo by mu tuto poštu třídil a vyřizoval."

Poznámka

Součástí práce jsou tři ilustrace bez informační hodnoty a dva objekty WordArt, rozsah čistého textu činí 2,5 strany.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera22669
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse