Obsah
5. | Struktura a organizace hodiny
|
6. | Zvláštní didaktická hlediska
|
Úryvek
". Prostředky
• obsah : - Krevní elementy (krevní buňky)
- Červené krvinky
- Vznik, životnost, zánik červených krvinek
- Složení a funkce červených krvinek
- Krevní skupiny
- Rozlišení a určení krevních slupin
- Dědičnost krevních skupin
• jak se bude realizovat zápis žáka - žák na začátku hodiny dostane tištěný materiál s podrobnou osnovou výkladu, kam si v průběhu výkladu bude v případě potřeby zaznamenávat doplňující informace
-v tištěném materiálu bude uvedeno, na které straně v učebnici učivo žák najde
- žákům bude poskytnuta i elektronická prezentace
• jaké budou výukové metody
- Aktivační metoda - brainstorming
- Informačně receptivní metoda – výklad,popis, doplněno prezentací
- Názorně demonstrační metoda - předvádění
- Praktická metoda – nácvik praktických dovedností
• jaká didaktická technika a pomůcky
- učební pomůcky - zobrazení = prezentované přímo (sangvitest), počítač
- textové pomůcky - učebnice, tištěný materiál
- psací potřeby
- odborná učebna
5. Struktura a organizace hodiny
a) Úvod – zahájení hodiny, zápis do třídní knihy, seznámení s cíli – 5 min
b) Mobilizace předchozího poznatkového systému – Pomocí krátkého testu zjišťování pochopení a fixace předešlého učiva, společná kontrola a případné objasnění nejasného – 15 min
c) Motivace – Brainstorming – 5 min
d) Exponování nových poznatků
– Prezentace v PowerPointu s výkladem – 20 min
( Přestávka – 5 min)
– Prezentace krátkého filmu s doplněním informací – 20 min
e) Praktická aplikace a komparace- pomocí diagnostických sér Anti-A a Anti-B
určení krevní skupiny – 15 min
f) Fixace a procvičení nového učiva – shrnutí nového učiva a ověření pochopení nového učiva pomocí kladení otázek – 10 min
g) Ukončení hodiny - zadání domácího úkolu, rozloučení – 5 min
• pracovní podmínky – odborná učebna vybavena pomůckami pro předmět Somatologie + tabule, nástěnky, audiovizuální technika …
• jaká organizační forma – hromadná (frontální), skupinová výuka
• délka jednotlivých fází výuky:
- evokace – 5 min
- uvědomění si - výklad + prezentace výukových prostředků 40 min
- praktický nácvik 15 min"
Poznámka
UPOL, Práce obsahuje malou tabulku.
PRÁCE BYLA UVOLNĚNA BEZ NÁROKU NA HONORÁŘ
Vlastnosti
Číslo práce: | 30096 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 4 |
Formát: | MS Word |
Odrážky: | Ano |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2014 |
Počet stažení: | 56 |
Velikost souboru: | 19 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x54d76e75b3b03.zip (19 kB)
Nezabalený formát:
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.