
přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Kategorie: Marketing
Typ práce: Seminárky/referáty
Škola: nezadáno/škola není v seznamu
Charakteristika: Seminární práce na téma k čemu slouží segmentace trhu, typy segmentací a jejich využití. Práce popisuje rozdělení trhu na základě rozvrstvení společnosti. popřípadě potřeb zákazníků, které spadají do jedné skupiny. Tato segmentace trhu je závislá na několika aspektech, jako je hodnocení poptávky, volby cílového trhu a dalšími. Práce je věnuje analýze a charakteristice různých typu segmentace trhu.
Obsah:
1. Úvod
2. Druhy segmentací
a) Geografická segmentace
b) Demografická segmentace
c) Psychografická segmentace
d) Behaviorální segmentace
Úryvek z práce:
"Demografická segmentace
Bývá při dělení trhu na menší jednotky používána nejčastěji a slouží k rozdělení zákazníků do skupin např. podle pohlaví, stáří, rodinného stavu, ekonomických aktivit anebo dosaženého vzdělání.
Hlavním důvodem pro tento způsob členění trhu jsou jednak podstatné rozdíly v postojích, názorech a potřebách jednotlivých demografických skupin a jednak také snadná měřitelnost těchto parametrů.
Psychografická segmentace
Umožňuje dělení spotřebitelů do skupin vyznačujících se podobným životním stylem, etnickým původem, osobními vlastnostmi apod. Pomocí těchto charakteristik pak lze příslušníky jedné demografické skupiny dále dělit na menší podskupiny vyznačující se rozdílnými psychografickými profily, a to proto, že například společenské postavení lidí do značné míry určuje jejich zájmy a preference. Také životní styl má vliv na aktivity lidí, zejména na využívání volného času, což má pro směrování užitných vlastností jednotlivých typů výrobků ke zcela určitým a ostře vyhraněným skupinám zákazníků velký význam..."
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
Další práce od tohoto autora | ||
---|---|---|
1. | Česká republika - anglicky | 3656x |
2. | Systém odměňování zaměstnanců | 1522x |
3. | Austrálie a Nový Zéland - anglicky | 933x |
4. | Kanada - maturitní otázka anglicky | 464x |
5. | Životopis a průvodní dopis - anglicky | 460x |
6. | Cenová kalkulace produktu cestovní kanceláře | 391x |
7. | Nonverbální komunikace | 237x |
8. | Reforma veřejných financí | 234x |
9. | Marketingové strategie na globálních trzích | 223x |
10. | Statistika - příklady | 165x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.