Obsah
5. | Zbraně v americké populaci
|
6. | Masakry na středních školách
|
7. | Zbraně v české populaci
|
8. | Zabránění masakrů dětí se zbraněmi
|
8.1. | Divadelní hra Bang, bang – seš mrtvej
|
10. | Výchova z filosofického hlediska
|
Úryvek
" Bohužel, musíme konstatovat, že počátek 21. století je přeci jen v něčem odlišný. Dříve nenosily děti do školy zbraně. Prak, kámen i „rybička“ může být též zbraní, avšak není výjimka, že děti po celém světě u sebe nosí zbraně opravdové - palné i chladné. Nejnebezpečnější zbraní bývá často obyčejný mobilní telefon. Stačí chvíli napínat nervy pedagoga. Výsledek na sebe nenechá dlouho čekat.
Smutně proslulou se stala nedávná osobní tragedie ředitele školy v Železném Brodě, který byl vyprovokován žákem a následně mu vlepil facku. Incident byl natočen na mobilní telefon. Ředitel dal ve škole výpověď, 2. února 2009 spáchal sebevraždu.
Mluví se o opatřeních, kterými by měli být kantoři chráněni. Jedním z nich je řešení z USA. Jde o dočasné vyloučení ze školy. Například na jeden či dva týdny. Trest má apelovat hlavně na rodiče. Záznam o trestu může dětem hodně uškodit při přechodu na střední školu.
V současnosti by se mohlo zdát, že násilí i agrese se stávají normou. Hrůzy válek s klidem sledujeme z první linie u večeře, naši představitelé se v debatách místo argumentů častují urážkami a pochybnými gesty, točí se filmy hlavně na efekt, to znamená: krásní lidé, rychlá auta, potoky krve, nějaká mrtvola a vyhraje sympatický padouch.
Počítačové hry a internet poskytnou vše, na co si jen vzpomeneme, ale i o čem jsme v životě neslyšeli (a možná bychom se bez toho docela dobře obešli).
Četné výzkumy dokazují, že prožitky ve světě virtuálním mohou ovlivnit chování lidí ve skutečném životě.
Dnes existuje mnoho počítačových her simulujících reálný či vymyšlený svět. Prostřednictvím dvojníků (avatarů) hrají fiktivní role na monitorech svých notebooků, či displejích PC.
Například hra Second Life simuluje skutečný svět. Můžeme zde najít univerzity, kasina i kostely.
There je určena především mladým lidem. Cílem hry je navazování kontaktů s ostatními.
EverQuest II je rozsáhlá 3D fantasy hra.
World and Warcraft – to je svět zabydlený lidmi i nejrůznějšími fantasy postavami. Má charakter hry, Avataři spolu bojují, spolupracují, plní úkoly.
V úterý 20. září 2005 se účastníci hry World and Warcraft stali svědky virové epidemie, která vymkla kontrole. Autoři 3D-online hry přichystali zpestření v podobě infekční nemoci. Byl to jeden z prvních okamžiků, kdy se vědcům otevřela možnost využít virtuální svět pro výzkum. Bude na sociolozích, psycholozích a ekonomech, jak s podobnými pokusy naložit, zdali poznatky o chování lidí z kyberprostoru budou mít nějaký smysl a využití pro zkvalitnění života. Je však nesporné, že přílišné vysedávání u počítače i televize přispívá k obezitě naší populace.
Před deseti lety v České republice trpělo nadváhou nebo obezitou celkem 66 % mužů a 54 % žen ve věku od 20 do 65 let.
V současné době nadváhou či dokonce chorobnou otylostí (obezitou, adipozitou) trpí podle studie Evropské asociace pro studium obezity (EASO) 73,2 % dospělých mužů v ČR. V Německu je to 75,4 %. Za Čechy se umístili Řekové se 73 %. Na opačném konci žebříčku skončili Italové (51,4 %tlustých) a Francouzi (47%).
Češky jsou na tom v kombinaci kategorií nadváha a adipozita o něco lépe než čeští muži. Do obou kategorií spadá 57,6 % českých žen. Před nimi se umístily opět první Němky (58,9 %), Britky (58,5 %) a Kypřanky (58 %). Nejštíhlejší jsou Francouzky s podílem 36,3 %."
Poznámka
Práce obsahuje 1 graf a 1 tabulku, rozsah čistého textu je cca 4 strany.
Vlastnosti
Číslo práce: | 21361 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 5 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ano |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2009 |
Počet stažení: | 10 |
Velikost souboru: | 62 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
-
SMS platba (ČR) 45 Kč
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
- Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
- Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
- Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
- Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
- Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
- Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
- Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
- Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
- Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
- Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
- Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
- Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
- Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
-
Platit kartou 38 Kč
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
-
Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
-
SMS platba (Slovensko) - 1,70
Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
Zašlete SMS zprávu ve tvaru:
SEMmezera21361
- na telefonní číslo: 8877
Cena jedné SMS je 1,70 včetně DPH.
Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS.
Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je
použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
Důležité informace:
Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s
Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete
přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy
najdete zde nebo kontaktujte
naší podporu.