Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Reklama v ČR a USA - úvaha

Reklama v ČR a USA - úvaha


Kategorie: Propagace

Typ práce: Eseje

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se úvahovou formou stručně věnuje reklamě v ČR a USA. Po krátké charakteristice reklamy hledá rozdíly a styčné body, a to jak v této oblasti obecně, tak v rámci reklamy televizní.

Obsah

1.
Charakteristika reklamy
2.
Srovnání reklamy v ČR a USA
3.
Televizní reklama v ČR a USA

Úryvek

"REKLAMA V ČR A USA

Reklama je jeden z nejrozšířenějších prostředků komunikace mezi potencionálním zákazníkem a prodejcem určitého výrobku nebo poskytované služby. V poslední době se velmi rozšířila. Má vliv na všechny lidi na světě, i když někteří lidé tvrdí, že se reklamou ovlivnit nenechají. Je mnoho lidí, kteří vidí reklamu v televizi nebo ji slyší v radiu a druhý den už běží do obchodu a daný výrobek si koupí.

S rovnání reklamy v České republice a Spojených státech amerických je docela těžké. Každá země má svou zaběhnutou kulturu a tak se reklama v určitých rysech liší, ale ne mnoho. Jsou přece některé reklamy např. na Coca colu nebo mobilní telefony Nokia, které běží ve všech zemích a jsou úplně stejné, až na jazyk ve kterém jsou vysílány. A přece si mnoho lidí Coca colu nebo mobilní telefon Nokia kupují. Je to kvalitou a nebo je to reklamou? Nad touto otázkou je třeba se zamyslet. Podle mého názoru je to tím, že tato značka je na světě velmi známá a tak si lidé Coca colu kupují jenom podle značky, i když je mnoho podobných nápojů.

Myslím si že v ČR je televizní reklama až obtížná, kdo je ochotný dívat se na film a mít každých 25 minut reklamu, někdy už to lidem docela leze krkem ale musí to přežít a tak přepínají na různé další kanály a koukají co dávají tam, ale většinou je to stejné a to opět reklama. V USA je to ale jiné, nesetkala jsem se tam s reklamou ve filmu, což mě docela překvapilo a když jsem se ptala, tak mi bylo řečeno, že reklama ve filmech je „ zakázána“ protože ji lidé nemají rádi."

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x47503fee2bdb4.zip (5 kB)
Nezabalený formát:
Reklama_v_CR_a_USA_esej.doc (28 kB)
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.

Diskuse