Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Efektivní telefonování

Efektivní telefonování


Kategorie: Komunikace

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se zabývá efektivním telefonováním. Obsahuje návod, jak inovativně myslet při přístupu k telefonování. Uvádí rady ohledně snížení telefonních poplatků správnou volbou mobilního operátora a vhodného tarifu, řeší otázku použití pevné linky a mobilu.

Obsah

1.
Telefonování jako nutná potřeba
2.
Snížení poplatků
2.1.
Volba základní sítě
2.2.
Mobil versus pevná linka
2.3.
Volba vhodného tarifu

Úryvek

" Efektivní telefonování

V této práci bych se chtěl podívat na efektivnější využívání služebních telefonů, teda mám zájem inovovat přístup k telefonování z hlediska provolaných peněz.
Telefonovat se musí prakticky všude. Obzvláště ve středních a větších firmách se protelefonují za měsíc často i desetitisíce korun. Tyto poplatky samozřejmě nejde snížit k nule, lze je však optimalizovat.
Základem je zvolit si jednu základní sít (operátora), přes kterou budeme naše hovory provádět. V ČR můžeme volit mezi pevnou sítí firmy Telecom, operátorem sítě GSM společností Eurotel a další mobilní sítí firmy Radiomobil (síť se nazývá Paegas). Časté telefonování mezi různými sítěmi velmi razantně poplatky zvedá (to i v případě telefonování z mobilu na mobil, když je však každý od jiného operátora). Je také nutno připomenout, že existují i jiné možnosti dorozumění mezi lidmi než přímo telefonováním. Lze využít služeb operátorů GSM – posílání SMS (krátká textová zpráva), či pageru. Tyto služby se využívají však jen pro posílání opravdu krátkých a výstižných informací.
Dále budu předpokládat, že firma má takové zaměstnance, kteří mobilní telefon potřebují, proto s tím budu počítat.
Pojďme se tedy blíže podívat na to, kde lze poplatky snížit. V prvé řadě si uvědomme, že není vždy výhodnější používat pevnou linku. Například při meziměstském spojení je výhodnější použít spojení mobil-mobil, při použití vhodného tarifu může být až o polovinu levnější. Také pokud děláte často krátké telefonáty (do půl minuty či minuty), je vhodné použít mobil (opět však oba stejné operátory), protože impulsy jsou při telefonování na pevné lince 2 minuty, na mobilu ale půl minuty, takže (při použití např. Paegas Aktiv + Nonstop) zaplatíme za takový krátký telefonát třeba jen 1 Kč."

Poznámka

Informace použité v práci již nemusí být aktuální.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: eko_inman0001.zip (10 kB)
Nezabalený formát:
Efektivni_telefonovani.rtf (47 kB)
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.

Diskuse