Chris de Winter: Telemarketing
Kategorie: Marketing
Typ práce: Výpisky z knih, recenze
Škola: nezadáno/škola není v seznamu
Charakteristika: Práce se zabývá výtahem z knihy Telemarketing autorky Chris de Winterové. Po stručné charakteristice knihy rozebírá základní pravidla telemarketingu, uvádí dva druhy telemarketingu, a doporučuje metodu správného užívání prodejní techniky (metoda AIDA). Věnuje se hledání, náborem a tréningem zaměstnanců. Nastiňuje výhody a nevýhody prodeje po telefonu, a nezapomíná na problematiku motivace pracovníků. Nechybí závěrečné shrnutí.
Obsah
1. | Chris de Winter: Telemarketing
|
2. | Základní pravidla telemarketingu
|
5. | Nábor zaměstnanců do telemarketingu
|
7. | Výhody a nevýhody prodeje po telefonu
|
Úryvek
"Publikace Chris de Winterové se zabývá telemarketingem, metodou prodeje, která je u nás stále poměrně nová. Telemarketing má jednu obrovskou nevýhodu. Mluvit s někým osobně je snadnější i výhodnější. Výzkum prokázal, že si lidé pamatují více informací, je-li vizuální kontakt podporován verbálním sdělením. Spolehnout se na verbální sdělení má značné nedostatky . Nicméně věci, které považujeme za důležité, si pamatujeme lépe.
Kniha je rozdělena do mnoha částí. Podnětné jsou kapitoly věnované tvorbě scénářů telefonních hovorů, náboru nových zaměstnanců a budování efektivního prodejního týmu.
Autorka ve své knize uvádí metody, jak tyto nevýhody minimalizovat a využít výhod telemarketingu. Prodej po telefonu nepotřebuje nic jiného než hlas a zkušenost. Prodej v terénu vyžaduje podstatně více a má celou řadu nevýhod. Oba způsoby prodeje mají své výhody i nevýhody. Před definitivním rozhodnutím, musíme velice pečlivě zvážit náklady a posoudit charakter našeho produktu a potřeby firmy. Samozřejmě ne všechny produkty jsou vhodné pro prodej po telefonu.
V úvodu autorka uvádí základní pravidla telemarketingu:
- rychlost
- zdvořilost
- příprava, mít po ruce všechny informaci – ceny, dodací termíny apod.
- přesnost, držte se faktů
- profesionalita
- praktičnost
- pozitivní přístup
Telemarketing je rozdělen na dva druhy, podle druhu zákazníků. První tvoří stálí klienti a nově přicházející hovory (potencionální zákazníci). Tato skupina většinou k plnění podnikových cílů nestačí. Druhou skupinu tvoří nově kontaktování zákazníci. Autorka toto hledání nových zákazníků nazývá telefonováním naslepo, náhodné telefonování, nebo také aktivní telemarketing. Rozlišuje se tedy pasivní (hovory přicházející) a aktivní telemarketing."
Vlastnosti
Číslo práce: | 1303 |
---|
Autor: | Zlín - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 2 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ne |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2000 |
Počet stažení: | 221 |
Velikost souboru: | 12 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: eko_mar0002.zip (12 kB)
Nezabalený formát:
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.
Diskuse