Obsah
2. | Struktura marketingového informačního systému
|
3. | Marketingové zpravodajství
|
7. | Inventura informačních potřeb
|
8. | Stanovení zdrojů informací a způsobu jejich získání
|
8.1.1 | Z hlediska charakteru zdrojů
|
8.1.1.2 | Sekundární zdroje
|
8.1.1.3 | Konkurenční zdroje
|
8.1.2 | Z hlediska vztahů zdrojů podniku
|
10.1 | Metodika marketingového výzkumu
|
10.1.1 | Orientační analýza
|
10.2 | Vytvoření plánu výzkumného projektu
|
10.2 | Typy údajů, které budou shromažďovány
|
10.2.1 | Z hlediska zdrojů dat
|
10.2.3 | Z hlediska možnosti vyjádření
|
10.2.4 | Způsob jejich sběru
|
Úryvek
“STRUKTURA MARKETINGOVÉHO INFORMAČNÍHO SYSTÉMU
Vnitřní systém informací, ten obsahuje: významné hospodářské údaje (tržby, obrat, náklady, zisk…), základní údaje o všech účastnících trhu (dodavatelé, zákazníci,…), zdroje MIS: účetnictví, statistika, operativní evidence, záznamy obchodních oddělení
Marketingové zpravodajství: eviduje a uspořádává všechny informace o vnějším okolí podniku, jde o informace, které jsou k dispozici z mimopodnikových zdrojů, jsou to běžně dostupné informace, např. z různých médií (statistiky, právní vyhlášky, normy, časopisy, noviny, sdělovací prostředky …)
Analýza informací: jde o analýzu informací, které plynou z každodenní běžné činnosti pracovních podniků na různých stupních řízení
Marketingový výzkum: cílevědomý proces, získávání konkrétních informací, které nelze získat z předchozích částí MIS a chybí pro marketingové rozhodnutí
TVORBA MIS
Inventura informačních potřeb
- musí začít dotazováním manažerů na to jaké informace použít¨
- analýza, zda jsou tyto informace nutné
- zda existuje dostupný zdroj
- zjištění nákladů na získané informace
stanovení zdrojů informací a způsobu jejich získání
- zde je nutno rozhodnout o zdroji informací
- jaká je její kvalita, spolehlivost, aktuálnost ve vztahu k ceně, případně možnosti získání
- dělení zdrojů
z hlediska charakteru zdrojů
a. primární zdroj – využíván k získání informací, které zatím nebyli publikovány, tyto informace si musíme získat sami
b. sekundární zdroje představuje běžně dostupně zdroje informací (inzeráty, prospekty, veletrhy…)
c. konkurenční zdroje představují možnosti získání informací (prim.sek.) za úplatek"
Vlastnosti
Číslo práce: | 13199 |
---|
Autor: | Petra - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 2 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ne |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2008 |
Počet stažení: | 204 |
Velikost souboru: | 12 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x47fba0302e286.zip (12 kB)
Nezabalený formát:
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.