DVD Major Zeman - hodnota výrobku
Kategorie: Výrobek
Typ práce: Seminárky/referáty
Škola: nezadáno/škola není v seznamu
Charakteristika: Tato práce je velmi stručným shrnutím důvodů, proč zákazníci kupují DVD v novinách a časopisech. Autor se zamýšlí nad motivací kupujících, významem televizní reklamy i obalu. Práce je psána v bodech.
Úryvek
"Hodnotu DVD, které vychází vždy s Nedělním Aha! upravuje distribuce a reklama. Pokud vydání Nedělního Aha! předchází reklama v televizi či rozhlase je náklad DVD a Nedělního Aha! vyšší, protože reklamou se zvyšuje hodnota DVD pro skupinu zákazníků, která se orientuje více dle mediální reklamy. Faktická hodnota se může pro některé zákazníky i snížit, protože zákazníci si mohou uvědomovat, že DVD může mít mnoho a mnoho dalších lidí."
Vlastnosti
Číslo práce: | 14241 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 1 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ne |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2008 |
Počet stažení: | 73 |
Velikost souboru: | 10 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x4852d3f6553ef.zip (10 kB)
Nezabalený formát:
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.
Diskuse