Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > DM-Drogeriemarkt - podniková identita, kultura a image - esej

DM-Drogeriemarkt - podniková identita, kultura a image - esej

Kategorie: Public relations

Typ práce: Eseje

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Cílem práce je na základě získaných informací o organizaci DM-Drogeriemarkt, charakterizovat její identitu, image a kulturu, včetně jejích projevů. Obsahuje také charakteristiku vnějších projevů této organizace i jejích vnitřních podmínek. Zamýšlí se nad tím, co dělá firma dobře, v čem by se měla zlepšit. Informuje nejen o zaměření na biopotraviny, programu pro děti, ale také o zaměstnanecké filozofii. Věnuje se vzdělávání i motivaci zaměstnanců, a public relations ve firmě. V závěru popisuje rozdíl mezi podnikovou identitou a podnikovou kulturou.

Obsah

1.
Zadání
2.
Vypracování
2.1.
Úvod - představení DM-Drogeriemarkt
2.2.
Podniková image
2.3.
Zaměření na biopotraviny
2.4.
Zaměření na děti
2.4.1.
Program Babybonus
2.5.
Zaměstnanecká filozofie
2.5.1.
Benefity
2.5.2.
Vzdělávání zaměstnanců
2.6.
Motivace zaměstnanců
2.7.
Odbyt produktů
2.7.1.
Struktura sortimentu
2.8.
Public relations
2.9.
Podniková identita a podniková kultura
3.
Závěr

Úryvek

"Veličina atraktivity práce je u DM-Drogeriemarkt hodně vysoká. To dokazuje již zmíněné ocenění za dvacáté druhé místo v anketě Österreichs beste arbeitgeber (zaměstnavatel roku) 2005 v Rakousku. Práce u této společnosti je lákavá i z hlediska různých benefitů, které nabízí. Ať už jsou to ty běžné jako například příspěvek na stravování, týden dovolené na zotavenou nad rámec stanovený zákonem, mimořádná odměna ve formě třináctého platu, možnost práce na zkrácený pracovní úvazek, příspěvek na dovolenou, firemní oděv, zaměstnanecký časopis vždy s malým prezentem, dárek umělecké hodnoty k významnému pracovnímu jubileu, zaměstnanecký časopis, nebo ty méně časté jako například zaměstnanecké balíčky s výrobky vlastní značky čtyřikrát ročně, občerstvení na poradách, při pravidelných rozhovorech, při otvírání nových nebo regenerovaných prodejen, různé dárky z neprodaných akcí, pořádání mimopracovních aktivit, vánoční večírek, nadlimitní cestovní náklady, balíček pro zaměstnance při narození dítěte, atd. U této firmy je na zaměstnance kladen opravdu velký důraz. Vedení firmy si uvědomuje potřebu zaměstnanců a hlavně spokojených zaměstnanců a proto je pracovník ve filozofickém žebříčku firmy na prvním místě. Dle firemních zásad chce dát společnost každému ze zaměstnanců jistotu, že bude v jeho úkolech brán vážně. Společnost respektuje různou individualitu zaměstnanců, s každým se také jedná jako s individuem. Při výběru pracovníků je kladen obrovský důraz na antidiskriminaci. Proto v DM-Drogeriemarkt najdete opravdu rozličné pracovní síly, ani zdravotní postižení není pro tuto firmu žádnou překážkou.
Své pracovníky tato společnost dále vzdělává. V roce 2005 získala ocenění v Rakousku za propracovaný plán vzdělávání spolupracovníků. Vzdělávací programy se dotýkají všech skupin pracovníků. Například programu zvaného „Marketingový trénink“ se účastní spolupracovníci filiálek, od vedoucích až po učně. Tento program se týká marketingové praxe na filiálkách a přímo navazují na praktické potřeby provozu. Cílem tohoto programu je zvýšit úroveň znalostí pracovníků v oblasti marketingu a kassamarketingu, naučit se správně navazovat kontakt se zákazníkem, rozeznávat jednotlivé typy a temperamenty zákazníků, rozpoznat jejich potřeby, efektivně využívat možnosti pasivní obsluhy, naučit se vyřizovat případné reklamace, atd..
Dalším zajímavým programem vzdělávání zaměstnanců je tzv. Drogistické vzdělávání, tohoto programu se účastní také zaměstnanci prodejen. Celý program spočívá v kompetentních a odborných informacích, které jsou zaměstnancům pravidelně předávány. Jedná se například o informace drogistického a příbuzného sortimentu DM-Drogeriemarkt. Na tento program navazuje i AlnaturA-seminář, kdy hlavním cílem tohoto semináře je prostřednictvím uceleného odborně-vzdělávacího programu seznámit spolupracovníky na filiálkách s ekologickým zemědělstvím a biopotravinami, prohloubit odborné znalosti a získat nové informace o těchto produktech.
Pro zaměstnance připravujícího se na funkci vedoucí je připraven Trainee-program. Hlavní myšlenkou je dosažení takového stavu znalostí, že jsou schopny okamžitě převzít funkci na nově otevíraných filiálkách. Vedoucí rezortů, manažeři si zase na tzv. Manažerských pracovních dnech osvojují, obnovují a prohlubují znalosti a dovednosti, které jsou spojeny se specifickými pracovními postupy a procesy v resortu, zaměřenými na vysokou hospodárnost, produktivitu a snižování nákladů. "

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera15098
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse