Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Nestlé sugar confectionery - zvýšení podílu firmy na trhu cukrovinek

Nestlé sugar confectionery - zvýšení podílu firmy na trhu cukrovinek

Kategorie: Podniková ekonomika, Ekonomické cizojazyčné práce

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Tato práce obsahuje případovou studii, která navrhuje konkrétní kroky pro zvýšení podílu firmy Nestlé na trhu s cukrovinkami. V první části provádí analýzu trhu a jeho segmentů, ve druhé pak navrhuje strategie podle jednotlivých prvků marketingového mixu.

Obsah

Úvod
1
Volba segmentu a SWOT analýza
1.1
Který segment podpořit
1.2
SWOT analýza pro značku JOJO
1.3
SWOT analýza hlavních konkurentů
2
Marketingová strategie
2.1
Představení hlavních cílů strategie
2.2
Positioning výrobků JOJO
2.3
Výrobková politika
2.4
Značková politika
2.5
Cenová politika
2.6
Distribuční politika
2.7
Komunikační politika
Závěr

Úryvek

"Volba segmentu a SWOT analýza
Který segment podpořit?
Jako nejvhodnější se nám jeví podpora segmentu „kids“, reprezentovaného značkou JOJO. Naše zdůvodnění je následující:
• Rodí se čím dál více dětí, což pro nás znamená růst počtu zákazníků. Je dobře známým faktem, že děti jsou nejen konzumenti cukrovinek, ale také významnými ovlivňovateli rozhodnutí o nákupu (nejen cukrovinek). V české společnosti se v posledních několika letech projevuje silný nárůst počtu narozených dětí. Jen za rok 2007 jich bylo 114 632 , vysoká čísla bylo možné zaznamenat i v předchozích letech. To vytváří velmi dobrý potenciál pro další růst.
• Již bylo řečeno, tento segment tvoří polovinu trhu cukrovinek společnosti Nestlé. Pokud podpoříme jeho růst, významným způsobem podpoříme i růst celé skupiny, což je hlavním cílem strategie. Kids segment by se potom stal „tahounem“ na trhu cukrovinek. Vzhledem k tomu, že segment již roste, bude naše pozice jednodušší než u jiných segmentů, které stagnují nebo klesají.
Domníváme se však, že dětští spotřebitelé jsou stále náročnější a na tuto skutečnost by nemělo být zapomenuto v průběhu celého postupného naplňování marketingového plánu. Účinnost jednotlivých provedených částí by měla být pravidelně vyhodnocována (tzn. trh by měl být neustále monitorován aby se mohl marketingový plán velice rychle upravit pokud by to bylo potřeba) a celá koncepce by měla být doplňována o aktuální trendy ve společnosti. Oproti ostatním segmentům vidíme v tomto ohledu výraznou odlišnost spočívající v hlavně v pochopení přání a potřeb zákazníka, jež se velice rychle mění.
SWOT analýza pro značku JOJO
Při analýze silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb pro značku JOJO na českém trhu cukrovinek považujeme za důležité zejména široké portfolio produktů, které jsou navíc považovány za tradičně české, a tedy zaměřené na českého člověka. Na druhou stranu však může být přílišná rozmanitost nevýhodou v případě, že není přítomna dostatečně silná značka, která všechny výrobky zastřešuje. Za důležitou slabou stránku považujeme pouze jednu velikost balení, kterou disponují snad všechny výrobky značky JOJO kromě Medvídků. Domníváme se, že tento přístup není dostatečně flexibilní, protože nákup výrobku může být uskutečňován za různými motivy – jako větší či menší dárek pro děti, jako bonbony pro celou rodinu či na dětské narozeninové party.
Mezi příležitosti je pak kromě již zmíněného rostoucího počtu spotřebitelů možné zařadit zejména přítomnost společnosti na českém trhu, a tedy možnost využití jeho specifických podmínek. Za hlavní hrozby potom považujeme zejména růst obliby privátních značek a druhý, možno říci protichůdný trend – rostoucí náročnost spotřebitelů a větší důraz na zdravý životní styl."

Poznámka

Práce obsahuje tabulky.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera15150
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse