Obsah
3. | Druhy internetové reklamy
|
4. | Reklama na WWW stránkách
|
4.2 | Textové odkazy (text links)
|
5. | Náklady související s proužkovou reklamou
|
6. | Cílové skupiny pro proužkovou reklamu
|
7. | Měření účinnosti reklamních proužků
|
8. | Výhody a nevýhody proužkové reklamy
|
Úryvek
"3. Druhy internetové reklamy
Internetové katalogy a indexéry – a by byla prezentace v záplavě informací na internetu nalezena a navštěvována, nestačí vhodně zvolit adresu a vytvořit atraktivní obsah. Dalším krokem je postarat se o propagaci stránek a umožnit jejich nalezení náhodnému uživateli internetu. Za tímto účelem se provádí zanesení URL webu do internetových vyhledávacích služeb, katalogů a indexérů, což jsou nejčastější místa zprostředkující kontakt.
Katalogové seznamy třídí jednotlivé odkazy podle různých oborů do předmětových kategorií, které se dále větví na podkategorie a vytvářejí tak stromovou strukturu. Registrace odkazu se provádí zdarma kliknutím na příslušný odkaz či ikonu v katalogu a vyplněním určeného formuláře. Povinně se vyplňuje název stránek. Lze připojit i stručný popis charakterizující stránky; nejdůležitější je volba klíčových slov - musí vystihovat obsah webu. Na názvu a volbě klíčových slov záleží, jak snadné nebo obtížné bude konkrétní stránky pomocí vyhledávače nalézt. Nejnavštěvovanější české katalogy jsou Seznam, Atlas a Centrum, ve světě Yahoo a Google. Seznam mi v současné době tvoří přibližně 95% návštěvnosti stránek.
Indexéry jsou služby, které provádějí tzv. fulltextovou indexaci - projdou všechny stránky, které po zadání odkazu naleznou (celou strukturu webu odvozenou z homepage), a do rozsáhlé databáze uloží veškerá relevantní slova včetně odkazu na místo nalezení. Uvedený systém pak umožňuje pomocí klíčových slov vyhledávání WWW stránek podle jejich skutečného obsahu. Zadávání odkazů do indexéru je obdobné jako u katalogových seznamů. Příkladem českého indexéru je Kompas (www.kompas.cz), zahraniční indexér, nejčastěji navštěvovaný českými uživateli, je Google (www.google.com).
Poměrně často se uživatel setkává s kombinací katalogu a fulltextového vyhledávače. Všechny uvedené české portály provozují obě služby souběžně, takže stačí zadání odkazu do katalogu a indexace všech stránek je provedena automaticky.
Při zanášení odkazu do katalogů a indexérů je třeba brát v úvahu skutečnost, že při každém hledání, ať už v rámci kategorie nebo fulltextového prohledávání, se zobrazí stovky odkazů. Objeví-li se při zadání klíčového slova odkaz na druhé, třetí a další straně, výsledek je stejný, jako by podnikatelský subjekt na internetu neexistoval. Většina katalogových služeb proto poskytuje placenou službu nazývanou přednostní výpis. Odkazům, které mají tuto službu předplacenou, je přiřazena vyšší priorita a jsou automaticky zobrazovány na prvních místech seznamu, a to bez ohledu na abecední zařazení.
Zobrazí-li se odkaz na první a druhé straně, má smysl využít některé z možností zvýraznění - tučné nadpisy, vložené ikony, doporučení správce katalogu k návštěvě webu. Případné zpoplatnění závisí na konkrétním provozovateli.
Alternativou k pracnému zadávání odkazu do internetových vyhledávačů vlastními silami je předplacení zaváděcí služby. Za nevelký finanční obnos zaváděcí služba zaregistruje odkaz do desítek vyhledávačů současně. Tato služba je populární především v zahraničí, typickým poskytovatelem je např. Submit It (www.submit-it.com). Stěžejní předností zaváděcí služby je profesionalita provedených záznamů. Podle mých zkušeností nefungují zaváděcí služby příliš spolehlivě. Nezkoušel jsem sice placené služby, ale v případě neplacených nebyli výsledky nijak uspokojivé. Ve světě existuje nepřeberné množství vyhledávačů, které však mají rozdílnou strukturu povinných údajů. Pro české prostředí stačí registrace do 3 hlavních katalogů: Seznam, Centrum - Atlas."
Poznámka
Čistý text dosahuje cca 7 stran. Práce obsahuje tabulky, vzorce, grafiku a fotografie. Vzorce jsou vloženy jako grafické objekty.
Vysoká škola ekonomie a managementu, Ústí nad Labem.
Vlastnosti
Číslo práce: | 15579 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 11 |
Formát: | MS Word |
Odrážky: | Ne |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ano |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2008 |
Počet stažení: | 56 |
Velikost souboru: | 274 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
-
SMS platba (ČR) 45 Kč
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
- Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
- Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
- Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
- Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
- Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
- Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
- Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
- Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
- Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
- Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
- Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
- Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
- Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
-
Platit kartou 38 Kč
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
-
Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
-
SMS platba (Slovensko) - 1,70
Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
Zašlete SMS zprávu ve tvaru:
SEMmezera15579
- na telefonní číslo: 8877
Cena jedné SMS je 1,70 včetně DPH.
Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS.
Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je
použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
Důležité informace:
Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s
Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete
přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy
najdete zde nebo kontaktujte
naší podporu.