přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Kategorie: Marketing, Marketingový mix
Typ práce: Seminárky/referáty
Škola: Západočeská univerzita v Plzni Fakulta ekonomická, Plzeň
Charakteristika: Tato práce obsahuje vypracovaný marketingový plán hotelu Praha na Chodsku. Nejdříve popisuje současnou situaci hotelu, zejména jeho umístění, prostory a nabízené služby. Poté se již podrobně věnuje situační analýze. Zabývá se rozborem nejen firmy a konkurence, ale také analyzuje zákazníky. Nastiňuje marketingové cíle, marketingovou strategii a marketingový mix. Důraz je kladen především na produkty a služby, distribuci, cenovou politiku, i nejrůznější formy propagace. Seznamuje s rozpočtem firmy. V závěru je připojen krátký slovníček pojmů.
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
Další práce od tohoto autora | ||
---|---|---|
1. | Vliv reklamy a její etika - esej | 231x |
2. | Hotel Praha - marketingový plán | 140x |
3. | Nové formy CR | 110x |
4. | Incentivní cestovní ruch | 88x |
5. | Marketing nízkonákladových leteckých společností | 63x |
6. | Investice do produktů peněžního trhu | 6x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.