Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Mobilní telefon - marketingový výzkum

Mobilní telefon - marketingový výzkum

Kategorie: Marketingový výzkum

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Tento text se zabývá marketingovým výzkumem. Teoretická část seznamuje s historií marketingu a marketingového výzkumu, včetně jeho významu. Dále uvádí nejčastější formy aplikace a formy marketingového výzkumu. Popisuje proces marketingového výzkumu, i oblasti jeho využití. Praktická část se věnuje nejen vyhodnocení a zpracování marketingového výzkumu zaměřeného na mobilní telefony, ale zmiňuje marketingovou komunikaci.

Obsah

1.
Úvod
2.
Historie marketingu
3.
Historie marketingového výzkumu
4.
Význam marketingového výzkumu
5.
Nejčastější formy aplikace marketingového výzkumu
6.
Formy marketingového výzkumu
7.
Proces marketingového výzkumu
7.1.
Výzkumný problém
7.2.
Sestavení plánu výzkumu
7.3.
Metody a techniky sběru dat
7.4.
Určení velikosti vzorku
7.5.
Sběr dat
7.6.
Analýza dat
7.7.
Zpracování a prezentace závěrečné zprávy
8.
Oblasti využití marketingového výzkumu
9.
Samostatné vyhodnocení a zpracování marketingového výzkumu
10.
Podrobnější popis jednotlivých skupin
11.
Marketingová komunikace
12.
Závěr

Úryvek

"Tyto jednotlivé prvky marketingové komunikace musejí být vyváženě používány a musejí být v souladu se zákony dané země. V ČR definují základní pravidla marketingové komunikace následující zákony:
• "Zákon o reklamě."
• "Zákon o rozhlasovém a televizním vysílání."
• Zákon vztahující se k tištěným masmédiím.
Zákony definují základní pravidla etické reklamy – pravdivost, srozumitelnost, slušnost atp.- a určují speciální předpisy pro alkohol, tabák, zbraně, léky a vztah k dětem a mládeži. Jako kontrolní orgán je stanovena "Rada pro reklamu", ke které může kdokoli vznést stížnost na porušování zákonů a "Rada" po posouzení dává podněty na soudní řízení.


POSTUP ŘPI ROZHODOVÁNÍ O MARKETINGOVÉ KOMUNIKAČNÍ KAMPANI
1. Identifikace cílového publika a analýza image a obeznámenosti cílového publika.
2. Stanovení cílů marketingové komunikace.
3. Formulace sdělení (zprávy).
4. Výběr způsobu komunikace.
5. Vytvoření celkového komunikačního rozpočtu.
6. Rozhodnutí o komunikačním mixu.
7. Měření výsledků komunikace.

ZÁVĚR
Marketingové výzkumy se zakládají v podstatě na důvěře veřejnosti, která musí být neustále přesvědčována, že se uskutečňují také v jejím zájmu. Postupy marketingového výzkumu by se měly stát nedílnou součástí každodenního praktického získávání a vyhodnocování informací o trhu, zákaznících i konkurenci.
Kvalitní marketingový výzkum je přínosem jak pro zákazníky, tak i pro samotné firmy. Marketingový výzkum by měli provádět pouze kvalifikovaní odborníci.
Nyní celkově shrnu vlastní marketingový výzkum. Mezi veřejností jsou nejvíce rozšířeny telefony značky NOKIA a nejvíce používaným operátorem je EUROTEL, což je dáno tím, že společnost EUROTEL vznikla v České republice jako první a stále více zdokonaluje své služby. Tato společnost také ke své propagaci používá osvědčené reklamní prostředky (reklama v mediálních prostředcích – televize, noviny, rádio …) a jiné prostředky (zkušební balíčky zdarma, uvítací balíčky, zaváděcí ceny …)=> tímto přiláká nejvíce zákazníků."

Poznámka

Čistý text dosahuje cca 10 stran. Práce obsahuje tabulky, grafy a schémata.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera17075
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse