Obsah
1.Úvod
2.Nová kolekce toaletních vod 7Magic
2.1. | Tabulka – Název vůně, polodrahokam, barva a vlastnosti
|
3.Propagace:
Úryvek
Zamýšlela jsem se nad vymyšlením nového výrobku v kategorii EDT – dámské toaletní vody.Jsou tisíce toaletních vod tak jsem přemýšlela o takové, která by přišla s něčím naprosto novým, originálním a vytvořila si tak svojí jedinečnou marketingovou kategorii.
V posledních letech se zde rozmáhá kult magie všeho druhu. Každá dívka se někdy věnovala magii a prozkoumávala esoteriku bylin, magii měsíce či sílu léčivých polodrahokamů a proto jsem se rozhodla zaměřit právě na toto téma.
Cílem této práce je tedy alespoň stručně nastínit marketingový plán prodeje již výše zmíněného výrobku.
2. Nová kolekce toaletních vod 7 Magic
Jednalo by se o novou kolekci EDT spojenou s polodrahokamy a tím pádem jejich magií. Ve flakonu 50ml by se vždy nacházel jeden polodrahokam znázorňující určitý pocit či vlastnost (modrost, harmonie, láska, energie atd.). Každá vůně by měla svůj specifický polodrahokam, svojí charakteristicko barvu (dle barvy polodrahokamu) a svůj význam odvozený z barvy ale i polodrahokamu.
Ke každému flakonku by se navíc zvlášť přikládal ten samý polodrahokam s očkem který by zákaznice mohla nosit na krku pro „umocnění působení magického parfému“.
Každá krabička by samozřejmě obsahovala příbalový leták který by vysvětloval přesný a detailní význam vůně a barvy EDT. Zahrnuty by byly i informace o tom jak magickou vůni nejúčinněji uchovávat a jak s ní zacházet aby její účinek byl co nejsilnější (např. nabíjení měsíčním světlem atd.)
Cílová skupina: ženy základního až vysokoškolského vzdělání, spíše z měst, svobodné, věk: 15 – 30let.
Cena: 450 - 500Kč
Prodejní místa: Parfumerie, Seshora, internetové obchody
3. Propagace:
3.1. Media
a) časopisy – Dívka, Elle, Comogirl, Cosmopolitan (tištěná reklama, navoněné stránky, v luxusnějších časopisech pak 1ml vzorečky s jednotlivými vůněmi)
b) televize – reklamní spot vysílaný přibližně mezi 14:00 – 21:00
c) rozhlas- krátký spot oznamující příchod nové magické kolekce odkazující na zdroje kde mohou ženy a dívky získat bližší informace (www stránky)
d) internet – hypertextové odkaz a bannery odkazující na hlavní stránky kolekce (www.7magic.com) a bannery odkazující na internetové obchody ve kterých lze vůně zakoupit."
Poznámka
Práce obsahuje tabulku.
Vlastnosti
Číslo práce: | 17844 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 2 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2009 |
Počet stažení: | 143 |
Velikost souboru: | 14 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x4a905a5041185.zip (14 kB)
Nezabalený formát:
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.