přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Kategorie: Marketing, Regionální ekonomika
Typ práce: Diplomové práce
Škola: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta, Karviná
Charakteristika: Tato práce je zaměřena na problematiku marketingu měst a obcí, nazývaného také jako městský marketing. Zaměřuje se na vybrané teoretické aspekty a objasňuje potřebnost využití marketingu v rámci řízení měst a obcí. Teoretické poznatky jsou následně využity v konkrétním případě k analýze prvků marketingového mixu města Vimperka. Součástí práce je také primární marketingový výzkum formou písemného dotazování o spokojenosti občanů města Vimperka s jeho prací. V konečné fázi jsou veškeré výsledky analyzovány prostřednictvím matice SWOT analýzy a dále vyúsťují v návrhy a náměty k dalšímu možnému rozvoji města.
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.