Obsah
2. | Představení společnosti
|
3. | Obchodní jednání jako proces
|
3.2 | Průběh obchodního jednání
|
5. | Péče po uskutečnění prodeje
|
Úryvek
V této fázi se obchodník snaží uzavřít obchod. Někteří z nich se k tomuto stupni nedostanou nebo ho nezvládnou. Chybí jim sebedůvěra, necítí se dobře, když mají požádat o objednávku nebo nepoznají správný psychologický okamžik, kdy mají obchod uzavřít. Obchodníci potřebují vědět, jak rozeznat závěrečné signály u zákazníka včetně fyziologických projevů, tvrzení, komentářů nebo otázek. Obchodníci mohou použít jednu z několika uzavíracích technik. Mohou požádat o objednávku, zrekapitulovat body dohody, přimět ho k dílčím rozhodnutím o barvě nebo velikosti. Mohou zákazníkovi naznačit, co vše by ztratil, kdyby nezadal objednávku ihned. Mohou nabídnout zákazníkovi různá lákadla jako např. speciální cenu, přídavek určitého množství zboží zdarma nebo upomínkový dar.
Jednání jsem zakončila v okamžiku, kdy jsem si všimla jasných nonverbálních signálů ze strany pana Ševčíka. Uvolnil držení těla, začal rovnat listiny s nabídkou a „hrál“ si s propiskou.
Zrekapitulovala jsem všechny výhody a zdůraznila jsem, že tato speciální nabídka je časově omezená. Zeptala jsem se, jestli mohu připravit objednávku. Pan Ševčík mi sdělil, že se do zítra rozhodne a dá mi vědět, zda prodej uskutečníme. Rozhodl se totiž, že v případě uskutečnění prodeje bude nákup financovat prostřednictvím leasingové společnosti.
4. Uskutečnění prodeje
Ještě tentýž den mi od pana Ševčíka přišla e-mailem objednávka a poděkování za milé přijetí. Byla jsem velmi ráda, že se obchod uskuteční, neboť jsem nabyla přesvědčení, že jsem nebyla úspěšná. Byla jsem si vědoma mnoha chyb, které jsem udělala, i věcí, které jsem mohla říci a neřekla.
Nejdříve jsem kontaktovala leasingovou společnost, které jsem předala všechny detaily. Leasingová společnost poté kontaktovala pana Ševčíka kvůli sepsání smlouvy a dalších náležitostí. Za pár dní jsem obdržela podepsané smlouvy i objednávku. Tou dobou už bylo zboží na cestě do naší společnosti.
Ovšem objednávkou obchod nekončí!
5. Péče po uskutečnění prodeje
Péče o zákazníka po uskutečnění prodeje je nezbytná, pokud si chce obchodník zajistit zákazníkovu spokojenost a pokud chce, aby zákazník nákup zopakoval. Bezprostředně po uzavření obchodu by měl obchodník dokončit všechny nezbytné detaily týkající se termínu dodávky, platební podmínky a ostatní záležitosti. Měl by se také naplánovat následnou návštěvu, když dorazí objednávka na místo, aby se přesvědčil o správné instalaci, instruktáži a zajištění služeb. Tato návštěva by měla odhalit jakékoliv problémy, přesvědčit zákazníka o zájmu prodejce a vyřešit jakýkoliv nesoulad, který by se mohl objevit. Obchodník by měl rovněž zpracovat plán péče o zákazníka, aby měl jistotu, že na nikoho nezapomněl a že zákazníka neztratí.
Jakmile jsem všechno zboží objednala u dodavatelů, ověřila jsem si termíny dodání a další detaily, které jsem poté tlumočila panu Ševčíkovi i leasingové společnosti.
Postarala jsem se o správnou instalaci a zajistila školícího technika, který bude společnosti TVF k dispozici i později.
Dále jsem si poznamenala do diáře, kdy mám kontaktovat pana Ševčíka s nabídkou náhradních dílů nebo dalších komponentů"
Poznámka
Práce obsahuje dvě tabulky.
Vlastnosti
Číslo práce: | 17941 |
---|
Autor: | ariva - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 7 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ano |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2005 |
Počet stažení: | 4 |
Velikost souboru: | 24 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
-
SMS platba (ČR) 45 Kč
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
- Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
- Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
- Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
- Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
- Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
- Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
- Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
- Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
- Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
- Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
- Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
- Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
- Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
-
Platit kartou 38 Kč
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
-
Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
-
SMS platba (Slovensko) - 1,70
Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
Zašlete SMS zprávu ve tvaru:
SEMmezera17941
- na telefonní číslo: 8877
Cena jedné SMS je 1,70 včetně DPH.
Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS.
Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je
použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
Důležité informace:
Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s
Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete
přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy
najdete zde nebo kontaktujte
naší podporu.