Obsah
2. | Dale Carnegie: Jak získávat přátele a působit na lidi
|
3. | Mark H. McCormack: Co vás nenaučí na Harvardu aneb jak úspěšně podnikat
|
4. | Vladimíra Khelerová: Komunikační a obchodní dovednosti manažera
|
5. | Milan Mikuláštík: Komunikační dovednosti v praxi
|
6. | Stephen R. Covey: Sedm návyků vysoce efektivních lidí (Skutečně efektivních lidí)
|
Úryvek
"Další kniha, která mě zaujala je Komunikační dovednosti v praxi od Milana Mikuláštíka, zde jsem se například dozvěděla, co je to:
„Komunikační kanál – je cesta, kterou je nějaká informace posílána, při komunikaci tváří v tvář (face to face) jsou hlavním kanálem zvuky, pohledy a pohyby těla, mohou to být dotyky v podobě stisku ruky, příjemně vonící parfém, vkusné oblečení, příjemný hlas (působíme tím na čtyři smysly zároveň). Při zprostředkovaném komunikování (pomocí telefonu, televize, rádia, novin, kazetové nahrávky…) jsou komunikační prostředky poněkud ochuzenější.
Feed back (zpětná vazba) – reakce na přijatou zprávu v podobě potvrzení a způsobu interpretace. Zpětná vazba je při komunikování velmi důležitá, neboť udržuje oba účastníky v komunikační situaci, dává informaci o tom, jak je zpráva přijata a chápána. Při osobním kontaktu je vždy větší šance pro zpětnou vazbu, a tím také pro porozumění. Zpětná vazba má funkci regulativní, sociální, poznávací, podpůrnou, provokující. Je důležité, aby zpětná vazba následovala co nejdříve po přijetí zprávy.
Komunikační prostředí – komunikační prostředí je důležitým prvkem komunikace, prostředí má významný vliv na komunikaci. Některá prostředí propůjčují situaci význam formálnosti, reprezentativnost, což člověka mnohem více zavazuje a stresuje ale musí být vhodným místem pro komunikaci nereprezentativní. Komunikační prostředí zahrnuje prostor, kde se komunikace odehrává, osvětlení uspořádání místnosti, přítomnost různého počtu lidí. Dále podněty, které působí a ovlivňují komunikátora i komunikanta, ale také komuniké formou zkreslení, které působí jako komunikační šum (informace, které se nám mísí do vnímaného komuniké od někoho třetího), i obyčejný hluk, nepříjemně svítící slunce nebo štípající mravenci na pikniku, když vám někdo „vylévá své srdce“, horko, ale také šum psychického charakteru v podobě myšlenky, nesoustředěnost, únava – těžko se pak koncentrujeme… Podobu sémantického šumu může mít emoční reagování na sdělení.“ (Mikuláštík, s. 27,28)
Jsou to pojmy, které by každý manažer ve svém oboru měl znát. A při vytváření skupinových norem dodržoval určitá pravidla, která jsou popsaná v další kapitole:
„Vytváření skupinových norem
Konflikty v druhé fázi vývoje skupiny určí členy soudržnosti. Jestliže členové skupiny chtějí dosahovat nějakých cílů, musí si vytvořit určité normy a procedury, pravidla chování, která by vedla k efektivní spolupráci. V této fázi se členové skupiny učí pozitivně orientovanému chování, které slouží k dosahování určených cílů skupiny. Někdy bývá tato fáze nazývána také fází koordinační. Členové skupiny si začínají uvědomovat soudržnost, objevuje se různá forma vzájemné podpory a začíná vzájemná spolupráce.“ (Mikuláštík, s. 178)"
Poznámka
Práce obsahuje věcnou chybu ve jméně Carnegie a gramatickou chybu ve skloňování jména Sokratés. Místy chybí čárky ve větách.
Rozbor analyzované knihy dosahuje cca 1/2 - 1 strany.
Vlastnosti
Číslo práce: | 18131 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 9 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ne |
Použitá literatura: | Ano |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2009 |
Počet stažení: | 6 |
Velikost souboru: | 27 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
-
SMS platba (ČR) 45 Kč
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
- Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
- Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
- Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
- Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
- Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
- Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
- Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
- Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
- Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
- Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
- Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
- Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
- Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
-
Platit kartou 38 Kč
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
-
Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
-
SMS platba (Slovensko) - 1,70
Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
Zašlete SMS zprávu ve tvaru:
SEMmezera18131
- na telefonní číslo: 8877
Cena jedné SMS je 1,70 včetně DPH.
Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS.
Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je
použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
Důležité informace:
Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s
Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete
přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy
najdete zde nebo kontaktujte
naší podporu.