Obsah
2. | Stručná charakteristika analyzovaného produktu
|
2.2. | Obchodní balení a trvanlivost
|
2.3. | Značka, logo, slogan, image
|
4. | Charakteristika cílového trhu
|
4.1.1. | Komunikace se zákazníky
|
4.1.2. | Telefonické centrum služeb
|
4.1.3. | Distribuce zboží k zákazníkům
|
4.1.4. | Zákaznický časopis
|
4.1.5. | Program odezvy spotřebitelům a zákazníkům
|
5. | Analýza cenové politiky
|
7.2.3. | Podpora sportovních akcí
|
Úryvek
"Výrobky společnosti Coca – Cola putují k zákazníkovi tímto distribučním systémem:
Výrobce → Velkoobchod → Agent → Maloobchod → Spotřebitel
Coca - Cola má svou distribuční značku, která mu poskytuje řadu výhod:
• usnadňuje vyřizování objednávek a snižuje problémy s tím spojené,
• zabezpečuje právní ochranu jedinečných výrobkových vlastností, které by v opačném případě konkurenti okopírovali,
• vytváří možnost přilákat soubor stálých a zisk přinášejících zákazníků,
• pomáhá prodejci při segmentaci trhů,
• pomáhá při budování firemního image.
Výrobky najdeme ve všech typech obchodních jednotek.V běžných prodejnách, diskontních prodejnách, obchodních domech, supermarketech, hypermarketech, kioscích, ve většině restauračních zařízení, na čerpacích stanicích a nápojových automatech.
Pokud jde o umístění v hypermarketech apod. mají výrobky Coca-cola velmi dobré umístění, mají svoje místo, které je neměnné a zákazníci vždy ví, kde výrobky najdou.Jsou pečlivě seřazené, a jeden regál patří pouze výrobkům Coca Coly. Výrobky jsou v regálech, na paletách, v lednicích,chladicích boxech. V případě akcí a speciálních nabídek jsou v akčním umístění, umísťované pomocí proložek,, využití okrajů regálů (čela) či formou „Vánoční ho kamionu“ v době Vánoc. Společnost Coca-cola využívá svoje merchandisery, kteří doplňují zboží dle plánogramů v dostatečné zásobě; pečují o čistotu prodejního místa a prodejního zařízení; kontrolují a umísťují cenovky a reklamní materiály; zabezpečují rotaci výrobků a kontrolují záruční lhůty.
7 Komunikační politka
7.1 Reklama
Důležitým faktorem ovlivňujícím obchodní úspěch Coca-Coly byla a je reklama.
Firma neváhala investovat do reklamních billboardů na těch nejnemožnějších místech, hory nebo vzdálené pustiny nevyjímaje. Už Asa Candler podporoval agresivní reklamu v novinách, kde se objevovaly třeba kupóny na Colu zdarma. V reklamě je spousta mladých a neskutečně se bavících lidí na různých plážích, na předních verandách domů - samozřejmě s nápojem Coca Cola. Firma zvolila naprosto skvěle mířenou strategii. Přišli na to, že kdo s Colou vyroste ten se k ní rád bude vracet a proto se zaměřovali ve svých reklamách na mladé lidi. Ovšem jen do té doby než se uskutečnil obrovský soudní proces státu Atlanta proti firmě. Šlo o tvrzení, že kofein je škodlivý dětem. Firma sice před soudem obstála, ale od té doby se v žádných reklamách neobjevují děti pod dvanáct let. Coca Cola se dobrovolně zavázala neumísťovat v médiích reklamní komunikaci zaměřenou na děti do 12 let a vystříhat se přímého reklamního oslovení dětí, aby přesvědčovaly rodiče ke koupi firemních výrobků. Reklama tedy útočí zejména na mladší generace a využívají k tomu mnoho známých osobností – herce, sportovce,zpěváky. "
Poznámka
Čistý text dosahuje cca 9 stran. Práce obsahuje grafiku.
Tato práce je kompilačního charakteru. Čerpá z mnoha nepřiznaných zdrojů, např.: http://cs.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola; http://www.antiskola.eu/referaty_cz/index.phppage=show_
detail&come_from=list&obl=12&pg=7&id=19632; http://www.seminarky.cz/detaily-13240; http://www.coca-cola.cz/svet-coca-cola/coca-cola_historie/lahev-coca-cola.php; http://www.gastroplus.cz/prectete-si/2005/05_3_coca-cola.php; http://www.petrol.cz/stanice/print.asp?id=12193; www.powerade.cz/.../Zprava_o_spolecenske_zodpovednosti_Coca-Cola_HBC_CR_2008.pdf.
Vlastnosti
Číslo práce: | 19181 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 10 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2009 |
Počet stažení: | 133 |
Velikost souboru: | 2159 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
-
SMS platba (ČR) 45 Kč
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
- Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
- Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
- Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
- Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
- Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
- Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
- Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
- Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
- Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
- Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
- Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
- Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
- Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
-
Platit kartou 38 Kč
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
-
Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
-
SMS platba (Slovensko) - 1,70
Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
Zašlete SMS zprávu ve tvaru:
SEMmezera19181
- na telefonní číslo: 8877
Cena jedné SMS je 1,70 včetně DPH.
Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS.
Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je
použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
Důležité informace:
Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s
Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete
přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy
najdete zde nebo kontaktujte
naší podporu.