Obsah
Úryvek
"
3 POPIS PROCESU
Kosmetický průmysl je silně orientován na zákazníka, proto musí sledovat jeho potřeby. K tomu, aby se mohl rychle orientovat v širokém spektru problémů, které je třeba ve spolupráci se zákazníkem a pro zákazníka identifikovat a řešit, využívá nejen své interní průzkumy, ale především výsledky průzkumů externích firem. Hlavním důvodem je udržet si zákazníky, místo na trhu, a proto jsou kosmetické firmy nuceny neustále své produkty inovovat, hledat další příležitosti a možnosti pro své produkty. Průzkumy jsou hrazeny ze zisků kosmetických firem.
Např. podle studie Hamburské univerzity a Německé společnosti pro personalistiku každý třetí manažer říká, že jeho zevnějšek je pro profesní úspěch rozhodující.
Graf 1: Faktory podstatné pro úspěšný vzestup u mužů
Zdroj: http://modernirizeni.ihned.cz/c1-24016590-prikaz-doby-vypadat-dobre
Podle výsledků průzkumu 46 % manažerů s příjmem nad 100 000 eur se domnívá, že k úspěchu jim dopomáhá jejich zevnějšek (zatímco u žen je to je 29 %). Odhad Asociace německých estetických chirurgů uvádí, že asi 15 % klientů jsou muži. V zákrocích vedou korekce očních víček, následují operace nosu a transplantace vlasů. A byl tady impuls – uvést na trh kosmetiku pro muže.
Existuje ovšem i druhá cesta, kdy firma získá od dodavatele surovin natolik zajímavou látku, že se rozhodne vyvinout z ní výrobek nebo rovnou výrobkovou řadu. Tehdy dodavatelé předloží zhodnocení účinnosti látky a podklady o jejím správném využití v určitém přípravku, aby se výsledek aplikovaného vývoje nemusel znovu ověřovat. Sdělí třeba, že látka je vhodná pro použití v séru nebo v krému, či při jakém množství aktivní látky byly zjištěny výborné účinky na redukci vrásek. Když se se surovinou seznámí, dají hlavy dohromady a začne se uvažovat. Bude tato surovina vhodná pro krém denní či noční? Bude lepší sérum, maska nebo gel? Bude o výrobek zájem ze strany zákazníků.
Výsledky z průzkumů a studií jsou kosmetickou firmou zpracovány a nápad se začne realizovat. V této fázi největší část práce odvádí laboratoře. Náklady na výzkum jsou opět hrazeny ze zisků kosmetických firem. Je také třeba sehnat vhodné dodavatele. Pokud firma suroviny už má, začíná zkoušet v jaké koncentraci a v jaké formě je bude používat. Vývoj přípravku trvá rok i více. Musí se vyzkoušet termostatika, trvanlivost při přepravně i skladování. Zvolit se vhodný obal. Třeba bio přípravky musí být v dávkovačích. Neobsahují totiž konzervaci, takže nesmí přijít do kontaktu s lidskou rukou, aby do nich nepronikly bakterie a jiné nečistoty.
Např. společnost Beiersdorf (vlastník značky NIVEA) ve svých laboratořích v současné době zaměstnává cca 350 chemiků, biologů a dermatologů, kteří podávají 400 až 500 patentů ročně. Do výzkumu se každý rok investuje 2,5 % z obratu. V laboratořích jsou přístroje, které měří pokožku do hloubky, její reakce na antioxidanty, na ultrafialové záření, na znečištění. Výsledkem je, že tyto nové výrobky uvedené na trh před méně než pěti lety představují 30 % prodejů. Nebo třeba firma L´Oréal investuje do výzkumu každoročně více než 3 % z obratu a v období 2005 – 2007 se jednalo o 1,6 mld. Eur. Také ona každoročně patentuje více než 500 vynálezů. Na tomto místě stojí za zmínku jako kontrast k investovaným prostředkům nadnárodních kosmetických společností, že firma RYOR na výzkum vyčleňuje ročně cca 1 mil. Kč."
Poznámka
Čistý text dosahuje cca 8,5 stran. Práce obsahuje tabulku, graf a grafiku.
Tato práce je kompilačního charakteru. Čerpá z následujících zdrojů: http://www.indulona.cz/default.aspx/cz/chc/indulonanew
/menuroot/koktejl/contentcontaine/historiekosmeti; http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/cosmetics/index_cs.htm; http://zena.centrum.cz/moda-a-krasa/pece-o-telo/2009/9/25/galerie/jak-kosmeticke-pripravky-prichazeji-na-svet/; http://www.seminarky.cz/detaily-18454; http://www.ladyemily.estranky.cz/clanky/nezarazene/Testovani-kosmetiky-na-zviratech.
Vlastnosti
Číslo práce: | 19467 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 10 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ano |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2010 |
Počet stažení: | 28 |
Velikost souboru: | 239 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
-
SMS platba (ČR) 45 Kč
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
- Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
- Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
- Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
- Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
- Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
- Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
- Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
- Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
- Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
- Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
- Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
- Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
- Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
-
Platit kartou 38 Kč
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
-
Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
-
SMS platba (Slovensko) - 1,70
Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
Zašlete SMS zprávu ve tvaru:
SEMmezera19467
- na telefonní číslo: 8877
Cena jedné SMS je 1,70 včetně DPH.
Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS.
Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je
použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
Důležité informace:
Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s
Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete
přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy
najdete zde nebo kontaktujte
naší podporu.