Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Rozvoj lidských zdrojů ve firmách

Rozvoj lidských zdrojů ve firmách


Kategorie: Řízení lidských zdrojů

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Tato seminární práce se zamýšlí nad problematikou lidských zdrojů v hypotetické firmě, jež se zabývá opravami deštníků. Nejdříve autor popisuje, jak podniká a jak se snaží zvyšovat obrat veškerými prostředky. Poté již následují hlavní body rozvoje lidských zdrojů. Objasňuje změny, kterými zlepšil přístup k zákazníkům, a vysvětluje, jak také motivoval své zaměstnance.

Obsah

1.
Úvodní slova
2.
Popis mého podnikání
3.
Hlavní body rozvoje lidských zdrojů
4.
Rozvoj lidského zdroje, který je u nás stále nedostatečný
5.
Motivace

Úryvek

"3. Hlavní body rozvoje lidských zdrojů
Hlavní body rozvoje lidských zdrojů v mé činnosti bych mohl rozdělit na následující:
• Rozvoj z hlediska přístupu k zákazníkům – zde mohu konstatovat, že se mi podařilo podstatným způsobem „vychovat“ moje dvě zaměstnankyně dle mých představ. Ta představa je postavena na myšlení kompromisu a lidského uvažování. V našich podmínkách je celkem problém s lidským faktorem uvažování. Vzhledem k tomu, že deštník je poměrně složitá záležitost a náš zákazník si málokdy je schopen přiznat chybu je kontakt se zákazníkem na poli diplomacie. Vysvětlím – zákazníkovi jsme na jeho deštníku opravili zlomený drát (výměna za nový drát) po nějakém čase se na tomto deštníku zlomí jiný drát. Výsledek – zákazník je silně přesvědčen, že se opět zlomil tenkrát co byl opravován. Pokud je rozumný, tak jen jakoby reklamuje opravu a v opačném případě křičí a upozorňuje na sebe i jiným způsobem. Z počátku byl přístup mých pracovníků takový, který bych přirovnal k tenisové hře. Vraceli úder. Postupem času jsem své pracovnice přesvědčil, že musíme jednat asertivně a vysvětlit zákazníkům, že drát který jsme vyměnili původně má takové a jiné barevné odchylky a tudíž se lehko pozná, který to je a upozornit zákazníka, že ,mu praskl jiný drát. Moje poznámka k tomuto bodu – tato situace je jedna na cca tisíc přijatých a opravených výrobků..
• Rozvoj z hlediska přístupu ke svým úkolům versus finanční odměna – zde se situace za posledních pár let také přepracovala. Změnil jsem ze strategie „Své jisté“ na strategii „Budu-li pracovat s kvalitním přístupem a odpovědně, tak budu mít vyšší příjem“. Tuto změnu jsem nemohl změnit šokově naráz. Zaměstnanec by měl pocit, že se mu ukřivďuje a jeho postoj na změnu by byl opačný. Nyní již je systém odměn nastaven, tak, že odměna se skládá z malého základu a pak z pohyblivých částek. Na pohyblivé částky má vliv počet odpracovaných hodin a to nejen jako násobek hodinového tarifu ale i jakási forma prémiové odměny za dosažený počet odpracovaných hodin. Vzhledem k tomu, že stav naší práce bych klidně mohl nazvat „Stále ve skluzu“, tak je dle mého názoru tato forma motivace zajímavá, jak pro mne při plnění zadaných úkolů, tak pro moje zaměstnankyně. V neposlední řadě je na
výplatní pásce další prémie, která se odvíjí od přístupu k zadaným úkolům za daný měsíc. Tato prémie je nejvíce problémová z hlediska rozdílnosti názorů. Řeším to tedy tak, že na zvláštní příloze vypíši poznámky za uplynulý měsíc. Poznámky jsou výčet případných problémů a také naopak pochval. Podle závažnosti těchto jednotlivých poznámek se odvine výše této odměny. Zkráceně řečeno zastávám názor, že zaměstnanec musí mít neustále v hlavě myšlenku positivního přístupu k práci."

Poznámka

Práce má kompilační charakter a obsahuje pravopisné chyby. V textu je 1 tabulka. Čistý text je cca 5 stran.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera20122
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse