Obsah
1. | Hodina dramatické výchovy
|
2. | Obsah lekce a využité aktivity
|
2.3 | Improvizace s handicapem
|
2.7 | Kreslení ve dvojicích
|
2.8 | Diagnostický trojúhelník
|
Úryvek
"7. Kreslení ve dvojicích - vytvoří se dvojice, každá dvojice dostane jeden papír a jednu tužku a úkolem každé dvojice je nakreslit obrázek bez mluvení a to tak, že kreslí společně na ráz, drží tužku společně
8. Diagnostický trojúhelník – každý člen skupiny dostane papír na kterém je nakreslen trojúhelník, kde je v jednom vrcholu napsáno diplomat, v dalším boxer a v posledním Džentlmen, poté je dětem vysvětlena charakteristika těchto tří osob (diplomat – dává v komunikaci více prostoru sobě, snaží se z komunikace něco vytěžit; boxer – prosazuje sebe na úkor druhého; džentlmen – dává v komunikaci stejný prostor sobě jak druhým), každý si připevní papír na záda a poté se skupina rozptýlí a každý ohodnotí každého člena skupiny podle toho, jak ho vidí se prosazovat v komunikaci
Reflexe
- mezi čtvrtou a pátou aktivitou byla přestávka (hlášena byla na 10 min. ale byla přetažena na 20 min.)
hodnocení, mé postřehy
- Jirka působil během výuky trochu zmateně a nesoustředěně, na začátku zjistil, že nemá štítky na jmenovky, tak zahájil honičku a opustil třídu a šel pro štítky, poté při začátku jedné aktivity začal děcka rozpočítávat na prvý druhý, poté zjistil, že to je třeba rozpočítat jinak, rozpočítává prvý, druhý, třetí, poté se znovu opravil a rozpočítal je na čtyři
- Tak trochu strohý mě přišlo dělení dětí do skupin, při první aktivitě děcka nechal, ať se rozdělí samy, ty navrhly dělení holky a kluci, ale poněvadž děvčat bylo jen devět a chlapců jedenáct, tak poslal jednoho hocha mezi děvčata a poté nazýval tuto skupinu holky, což se mi moc nelíbilo. Při dalších aktivitách už používal jen rozpočítávání, což mě přišlo moc stereotypní a nezajímavé
- Měl problémy s kázní děcek, stále je musel zklidňovat a když zadání aktivity znělo bez mluvení, tak byl šum, zklidňováním se ztrácelo mnoho času
- Závěrečná reflexe zabral moc dlouho, protáhla se snad na 50 minut, děcka při ní byli nesoustředěný, neposlouchali se na vzájem a rušili
- Na některé aktivity se během reflexe vůbec nedostalo (kreslení ve dvojici) a tím mi přišlo, že vyzněly do prázdna…
- Celkově se lekce díky delší reflexy natáhla téměř o půl hodiny
- Struktura programu a aktivit se mi líbila"
Poznámka
Hodnocení je psáno nespisovnou češtinou, s překlepy a pravopisnými chybami.
Vlastnosti
Číslo práce: | 20133 |
---|
Autor: | 1S48 - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 2 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ne |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2007 |
Počet stažení: | 242 |
Velikost souboru: | 11 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x4c8e6b6c91c25.zip (11 kB)
Nezabalený formát:
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.