Obsah
2. | Co znamená Marketingový výzkum
|
3. | Politicko-právní faktory
|
3.1 | Sociálně kulturní faktory
|
4. | Právní forma podnikání
|
4.1 | Společnost s ručením omezeným
|
5.1 | Podnikatelova osobnost
|
5.2 | Umístění hotelu a jeho vybavení
|
7.1 | Výzkum pomocí psychologických hledisek
|
12.1 | Poptávka po ubytování
|
15. | Vyhodnocení celkové analýzy mého podniku
|
Úryvek
"7. Psychologie
Psychologie je při podnikaní velice důležitou součástí.Pojem psychologie má široký význam použití.Proto jej budeme dělit na různé sféry. Jinak psychologie při využívání v praxi tedy v zaměstnání vyžadující si této znalosti nezbytnou nutností. S psychologii velice úzce souvisí Komunikace. Komunikace je v podstatě nejdůléžitěší formou psychologie ,protože prostřednictvím komunikace se domlouvat mezi sebou navzájem.
Myslím si, že k optimální komunikaci patří připravenost chtít nám naslouchat a nechat přijímat neomezeně informace. Osobně jsem toho názoru , že každý člověk má v sobě nějaké komunikační blokády.Obranný postoj budí vždycky odpor. Tento odpor se může nasměrovat proti osobě samé , proti mínění jiných proti jeho gestům nebo proti síle hlasu, jakým mluvíme. Osobně budu své lidi učit k tomu aby využívali svou komunikaci jak jen to bude možné , protože čím více to budeme komunikaci využívat tím lepší bude výsledek. Nestojí-li nám v cestě žádný odpor,kterého bychom se měli bát ,pak bychom měli zkusit během našeho rozhovoru tolik vzájemností jak je to jen možné,tím že se snažíme mluvit stejnou silou hlasu jako náš protějšek, zaujmout stejné nebo podobné držení těla.Poněvadž stejné držení těla signalizuje jisté vzájemností. Komunikaci rozdělujeme do dvou skupin děli se na vnější a vnitřní komunikaci. Žijeme v době plné informaci a komunikace, výměna informaci zaujala významné postavení ve společností. Lidé kteří jsou schopní sami se sebou a s okolím optimálně komunikovat jsou opravdu úspěšnými lidmi naší doby. Je velice důležité abychom při komunikaci s danou osobou nezapomínali na morální etickou kázeň.
K úspěšné komunikaci mezi dvěma subjekty nepaří pouze to, jak se člověk vyjadřuje navenek , ale měl by vědět i to že lidská komunikace je určena ze sedmi procent slovy ,z třiceti osmi procent polohou hlasu a z padesátí pěti procent tím, jak používáme řeč těla.
Takže když to srnu myslím si , že zase tak nezáleží na tom ,co člověk říká,nýbrž jak to říká.A na toto si budu u svých lidí dávat obzvláště pozor. K optimální a objektivní komunikaci musíme mluvit , jasně a zřetelně,klást přízvuk na správná slova a přitom emocionálně využívat řeč těla.
Existují lidé vnímající zrakem , vnímající sluchem a vnímající pocity. Například při komunikaci s člověkem vnímající zrakem budu muset používat většinou těchto frází :
To vidím trochu jinak! To pro mě vypadá dobře! Z tohoto pohledu máte pravdu!
Naopak člověk, který vnímá sluchem bude reagovat spíše na tyto fráze:
To se pěkně poslouchá. Ještě jsem o vás neslyšel. Řekni mi, co chce.
Člověk vnímající svými pocity se bude vyjadřovat následovně:
To je dobré na dotek. To cítím jinak. Z toho mám dobrý pocit.
Tyto příklady mi znázorňují chování různých lidí , je třeba jenom správně naslouchat a nacházet vhodná řešení ke komunikaci s těmito skupinami lidi.I když se to možná hned na první pohled nezdá , ale je opravdu velice důležité najít s těmito lidmi vhodnou komunikační cestu.
7.1 Výzkum pomocí psychologických hledisek
Pří svém výzkumu jsem se ptal určité skupiny lidi na celkový dojem hotelu ve kterém byli po nějakou dobu ubytování. Otázky byly kladeny v určitém pořadí a byly předem vytvořené pro určité komunikační typy lidí. Otázky byly zpracované podle typu vizuálního , auditivního a kinestetické osoby.
Na tuto anketu jsem si najal několik osob , které ji budou vykonávat. Otázky jsou jednoduše formulovány, takže na ně dokáže odpovědět každý dospělý jedinec.Dotazníky byly vyhotoveny ve třech jazycích a to v češtině, němčině a angličtině.
Byla určena tato strategie:
- Vytipování si dané osoby, které budu otázky určeny.
- Představení osoby, která klade otázky.
- Oslovení.
- Za jakým účelem provádíme výzkum.
Dobrý den vážený pane(ní) jmenuji se Michal Šipula a provádím výzkum spokojenosti klienta v hotelu.
Nezlobte se, že Vás zdržují,ale chtěl bych se Vás zeptat na několik málo věcí týkajících se vaší spokojenosti v našem hotelu. Máte tedy prosím chviličku času?
Chtěli bychom se Vás zeptat, jakou vidíte budoucnost našeho hotelu ?
Jak jste spokojen se službami, které poskytují?
Slyšeli jste už o našem novém stravovacím zařízení?
Jakým dojmem na Vás působí náš hotelový personál?
Byli byste ochotní se v našem hotelu znovu ubytovat?
Na tyto otázky bylo tázáno zhruba 22 respondentu v našem hotelu.Z toho 12 hostů byli ze zahraničí a 10 z ČR."
Poznámka
Práce obsahuje velký počet gramatických chyb, je potřeba provést celkovou kontrolu textu. Některé části textu jsou parafrází všeobecných definic, což ubírá práci na odbornosti.
Práce obsahuje velký počet grafů, takže v čistém textu se jedná max. o 15 stran.
Vlastnosti
Číslo práce: | 2069 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 23 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ano |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2001 |
Počet stažení: | 311 |
Velikost souboru: | 787 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
Náhled
STÁHNOUT PRÁCI
-
SMS platba (ČR) 45 Kč
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
- Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
- Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
- Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
- Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
- Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
- Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
- Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
- Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
- Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
- Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
- Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
- Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
- Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
-
Platit kartou 38 Kč
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
-
Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
-
SMS platba (Slovensko) - 1,70
Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
Zašlete SMS zprávu ve tvaru:
SEMmezera2069
- na telefonní číslo: 8877
Cena jedné SMS je 1,70 včetně DPH.
Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS.
Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je
použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
Důležité informace:
Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s
Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete
přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy
najdete zde nebo kontaktujte
naší podporu.