přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Kategorie: Marketing, Marketingový výzkum
Typ práce: Diplomové práce
Škola: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Fakulta multimediálních komunikací, Zlín
Charakteristika: Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií neziskové organizace Unie Kompas a navrhuje její zlepšení. První část je věnována teoretickým podkladům, vysvětluje základní pojmy a charakterizuje problematiku související s neziskovými organizacemi a marketingem v nich. Druhá část je zaměřena na samotný výzkum, představuje zadavatelskou společnost Unii Kompas, stanovuje výzkumné cíle, hypotézy a popisuje použité metody. Poslední, projektová část výzkum vyhodnocuje, seznamuje s jeho závěry a přednáší několik doporučení.
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
Další práce od tohoto autora | ||
---|---|---|
1. | Příčiny a projevy syndromu vyhoření u pracovníků v pomáhající profesích - bakalářská práce | 423x |
2. | Personální marketing | 366x |
3. | Třídní struktura společnosti | 271x |
4. | John Stuart Mill: O svobodě (On Liberty) | 208x |
5. | Krizová komunikace a její vliv na image organizace | 198x |
6. | Role public relations v komunikačním mixu organizací | 176x |
7. | Ulrich Beck: Riziková společnost | 161x |
8. | Osobnost Roma | 124x |
9. | Dětská prostituce | 121x |
10. | Sociometrie | 103x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.