Obsah
1. | Pedagogika jako vědní obor
|
1.2. | Vztah pedagogiky k jiným oborům
|
1.4. | Struktura pedagogiky
|
1.8. | Aktuální problémy pedagogiky
|
2. | Pedagogický výzkum a jeho metodologické součásti
|
2.6. | Vlastnosti výzkumných metod
|
2.8.4. | Projektivní metody
|
3. | Výchovné působení školy
|
3.1. | Kurikulární reforma a kurikulum
|
3.2. | Změny ve vztazích mezi učitelem a žákem
|
3.3. | Rámcový vzdělávací program
|
3.4. | Školní vzdělávací program
|
3.4.5. | Klíčové kompetence
|
3.4.6. | Vztah mezi kompetencemi učitele a kompetencemi žáka
|
4. | Historicko-sociální podmíněnost výchovy a její reflexe ve výchovně-vzdělávacích systémech
|
4.1. | Historicko-sociální vliv společnosti na výchovu
|
4.2. | Vliv sociálního prostředí na výchovu
|
4.3. | Modely vzdělávacího přístupu
|
4.3.1. | Systémové pojetí výchovy a vzdělávání
|
4.3.2. | Situační pojetí výchovy
|
4.3.3. | Transmisivní pojetí výchovy
|
4.3.4. | Konstruktivistické pojetí
|
4.3.5. | Alternativní výchova
|
5. | Pedagogický odkaz J. A. Komenského
|
5.1. | Dílo a sociálně-pedagogický význam J. A. Komenského
|
5.1.5. | Školská organizace
|
6. | Vybrané pedagogické problémy v dílech osobností 17. až 19. století
|
6.1.2. | Jean Jacques Rousseau
|
6.1.3. | Descartes, Helvétius, Diderot, Kant, Ratke, Basedow, Humbolt, Franklin, Jefferson, Pestalozzi
|
6.1.4. | Johann Friedrich Herbart
|
6.1.5. | Fröbel, Diesterweg, Saint-Simon, Comte
|
6.1.6. | Lev Nikolajevič Tolstoj
|
6.1.7. | Ušinskij, Bosco, Spencer
|
7. | Vývoj novodobé české pedagogiky a školy od tereziánských reforem, česká čkola a pedagogika 20. století
|
7.2. | Představitelé české pedagogiky v 18. a 19. století
|
7.3. | Exner-Bonitzova reforma středních škol
|
7.4. | Nový školský zákon 1869
|
7.5. | Redukce délky školní docházky 1883
|
7.6. | Česká pedagogika ve 20. století
|
7.6.1. | Malý školský systém 1922
|
7.6.2. | Rozvoj pokusných škol
|
7.6.3. | Významné osobnosti české pedagogiky
|
7.6.3.1. | Gustav Adolf Lindner
|
7.6.3.2. | Tomáš Garrigue Masaryk
|
7.6.3.4. | Václav Příhoda a další
|
7.6.4. | Vývoj českého školství od 30. let 20. století
|
7.6.5. | Legislativní změny v českém školství v 90. letech 20. století
|
7.6.6. | Systém kurikulárních dokumentů
|
7.6.7. | Vznik a rozvoj soukromého a církevního školství
|
7.6.8. | Vývoj profese a úlohy učitele
|
7.6.9. | Česká vzdělávací soustava a vstup do EU
|
8. | Pedagogický reformismus
|
8.1. | Reformní pedagogika a její znaky
|
8.2. | Hlavní cíle reformní pedagogiky
|
8.3. | Významní představitelé reformní pedagogiky
|
8.3.2. | Georg Kerschensteiner
|
8.3.5. | Maria Montessoriová
|
8.3.10. | Helen Parkhurstová,
|
8.3.11. | Carleton Wolsey Washburne
|
8.4. | Významné výchovné pokusy ve školách a výchovných zařízeních na českém území
|
8.5. | Aktuálnost reformních pedagogických snah v současnosti
|
9. | Organizace a řízení vzdělávacího systému v České republice
|
9.1. | Národní program rozvoje vzdělávání v ČR
|
9.2. | Organizace základního vzdělávání
|
9.3. | Přípravné třídy základní školy
|
9.4. | Průběh základního vzdělávání
|
9.5. | Kurikulární dokumenty
|
9.5.2. | Klíčové kompetence
|
9.5.3. | Vzdělávací oblasti
|
9.6. | Školský zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů
|
9.7. | Školský zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání
|
10. | Management školy a třídy, metody evaluace výchovných a vzdělávacích zařízení, státní správa v řízení školství ČR a samospráva v řízení školství ČR, Česká školníinspekce, školská zařízení a školské služby, image školy
|
10.1. | Management a manažer
|
10.2. | Školská zařízení a školské služby
|
10.3. | Státní správa v řízení školství v ČR a samospráva v řízení školství ČR
|
10.5. | Metody evaluace výchovných a vzdělávacích zařízení, Česká školní inspekce
|
11. | Axiologické dimenze a hodnotová orientace člověka jako součást jeho výchovy
|
11.2. | Klasifikace hodnot podle Kučerové
|
11.3. | Klasifikace hodnot podle Dorotíkové
|
11.4. | Vybrané aspekty hodnotové orientace mládeže
|
11.5. | Základy axiologie jako vyučovacího předmětu
|
11.6. | Hodnoty a hodnotová orientace člověka jako součást výchovy, vliv školy
|
11.7. | Typy hodnotové působení
|
12.1. | Základní pojmy mravní výchovy
|
12.3. | Obsah mravní výchovy
|
12.4. | Proces mravní výchovy
|
12.4.2. | Lawrence Kohlberg
|
12.5. | Metody mravní výchovy
|
12.6. | Výchova k prosociálnosti
|
12.7. | Realizace výchovy k prosociálnosti
|
12.8. | Etické aspekty Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání v kompetencích žáka, ve vzdělávacích oblastech a průřezových tématech
|
13. | Problém kázně a svobody ve výchově
|
13.1. | Pojmy (anomie, liberalismus, kázeň atd.)
|
13.3. | Příčiny neukázněného chování žáků
|
13.4. | Základní podmínky vyučování
|
13.5. | Prostředky a metody výuky ke školní ukázněnosti
|
14. | Autorita v edukačních souvislostech
|
14.1. | Vztah učitele a žáka
|
14.2. | Osobnost pedagoga a styl výchovného působení
|
14.3. | Typologické vlastnosti učitele
|
14.4. | Proces získávání autority učitele
|
14.5. | Autorita formální a neformální
|
14.6. | Autorita školy, učitele
|
14.7. | Partnerský vztah učitele a žáka
|
15. | Pedagogická diagnostika žáka a školní třídy, sebereflexe učitelova výchovného působení
|
15.1. | Pedagogická diagnostika
|
15.2. | Fáze diagnostické činnosti učitele
|
15.3. | Metody zjišťování diagnostických údajů
|
15.4. | Některé vybrané metody pedagogické diagnostiky
|
15.5. | Autodiagnostika učitele
|
16. | Poruchy chování žáků a možnosti jejich nápravy, přístupy k edukaci žáků s poruchovým chováním
|
16.1. | Chování, poruchy chování, etopedie
|
16.2. | Problémové chování a jeho typy
|
16.4. | Příčiny poruch chování
|
16.5. | Hodnocení poruch chování
|
16.6. | Rozdělení poruch chování
|
16.6.1.2. | Záškoláctví a odpor ke škole
|
16.6.1.3. | Útěky a toulání
|
16.6.2.1. | Agresivita, tyranizování
|
16.7. | Přístupy k žákům s poruchami chování
|
16.8. | Rizikové a perspektivní přístupy k edukaci žáků s poruchovým chováním
|
17. | Tělesná kultura, tělesná výchova, výchova ke zdraví
|
17.1. | Tělesná kultura a výchova
|
17.2. | Úkoly tělesné výchovy
|
17.5. | Pohybový režim žáků
|
17.6. | Zdravotně orientovaná zdatnost
|
17.7. | Holistické a interakční pojetí zdraví
|
17.8. | Škola podporující zdraví
|
17.9. | Podpora zdraví ve škole
|
17.10. | Výchova ke zdraví a zdravému životnímu stylu
|
18. | Rodina jako edukační prostředí, kooperace v edukačních vztazích mezi učitelem a rodiči žáků
|
18.3. | Rodina jako výchovný činitel
|
18.4. | Standardy rodinné výchovy dětí školního věku
|
18.5. | Komponenty rodinného prostředí žáků
|
19. | Koncepce globální, ekologické/environmentální výchovy, výchova pro 21. století
|
19.2. | Pedagogické principy koncepce globální výchovy
|
19.3. | Podstata koncepce globální výchovy
|
19.4. | Základní principy globální výchovy
|
19.4.1. | Vzdělání pro rozvoj člověka s důrazem na všelidské hodnoty demokracie a humanity
|
19.4.2. | Respektování žáka, studenta jako člověka a jeho individuality, úcta k němu, princip vzájemného učení a ovlivňování
|
19.4.3. | Centrální úloha zkušenosti
|
19.4.4. | Systémové pojetí výchovy a vzdělání
|
19.4.5. | Nová role učitele a vzdělávacích institucí
|
19.4.7. | Vzdělání jako participace na demokracii
|
19.4.8. | Vzdělání pro globální občanství
|
19.4.9. | Vzdělání pro uvědomělou péči o Zemi
|
19.4.10. | Duchovní rozměr ve výchově a vzdělání
|
19.5. | Environmentální výchova
|
20. | Učitel na základní a středí škole
|
20.1. | Základní kvality pedagogické osobnosti
|
20.2. | Klíčové dovednosti učitele
|
20.4. | Kompetence podle Švece
|
21. | Obsah vyučování, kritéria pro stanovení obsahu, kurikulum, dokumenty vymezující obsah
|
21.1. | Obsah výuky a jeho výběr
|
21.2. | Faktory ovlivňující obsah vzdělávání
|
21.4. | Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělání
|
21.5. | Rámcový vzdělávací program pro gymnázia
|
21.6. | Národní program rozvoje vzdělávání v ČR
|
22. | Cíle základní vzdělávání v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělání, klíčové kompetence, vzdělávací oblasti, vzdělávací obory, průřezová témata
|
22.1. | Cíle základního vzdělávání v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělání
|
22.2.1. | Kompetence k učení
|
22.2.2. | Kompetence komunikativní
|
22.2.3. | Kompetence k řešení problémů
|
22.2.4. | Kompetence sociální a personální
|
22.2.5. | Kompetence občanské
|
22.2.6. | Kompetence pracovní
|
22.3. | Vzdělávací oblasti, vzdělávací obory
|
22.3.2. | Vzdělávací oblast Člověk a příroda
|
22.4.2. | Obsah průřezového tématu Environmentální výchova
|
23. | Pedagogické principy, principy klasické, principy moderní didaktiky
|
23.1. | Pedagogické principy obecně
|
23.2.1. | Princip cílevědomosti
|
23.2.2. | Princip soustavnosti a systematičnosti
|
23.2.3. | Princip aktivnosti
|
23.2.4. | Princip názornosti
|
23.2.5. | Princip uvědomělosti
|
23.2.6. | Princip trvalosti
|
23.2.7. | Princip přiměřenosti
|
23.2.8. | Princip emocionálnosti
|
23.2.9. | Princip jednoty výchovného působení
|
23.3.1. | Princip vědeckosti
|
23.3.2. | Princip spojení školy se životem
|
23.3.3. | Princip úcty k lidem a další
|
23.4. | Uplatňování a konkrétní využívání pedagogických principů
|
24. | Výukové strategie, metodické postupy ve výuce, typy výuky, styl výuky jako individuální charakteristika učitele
|
24.1.3. | Sociálně zprostředkované
|
24.2. | Metodické postupy ve výuce
|
24.2.1. | Informačně-receptivní metoda
|
24.2.2. | Reproduktivní metoda
|
24.2.3. | Metoda problémového výkladu
|
24.2.4. | Heuristická metoda
|
24.4. | Styl výuky jako individuální charakteristika učitele
|
25. | Vyučovací metody a jejich klasifikace, systematický přehled všech vyučovacích metod, kritéria výběru metod
|
25.2. | Klasifikace vyučovacích metod
|
25.2.1. | Dle I. J. Lernera
|
25.3. | Systematický přehled všech vyučovacích metod
|
25.3.1. | Klasické výukové metody
|
25.3.2. | Aktivizující metody
|
25.3.3. | Komplexní výukové metody
|
25.3.4. | Dělení dle Šimoníka
|
25.4. | Kritéria výběru vyučovacích metod
|
26. | Slovní vyučovací metody
|
26.1. | Klasifikace slovních metod
|
26.2. | Specifika některých slovních vyučovacích metod
|
26.2.3. | Metody práce s textem
|
26.3. | Přednosti a nedostatky slovních vyučovacích metod
|
26.4. | Verbální a neverbální projev učitele
|
26.5. | Využití slovních vyučovacích metod ve výuce
|
27. | Názorné a praktické vyučovací metody
|
27.1. | Metody názorně-demonstrační
|
27.1.1. | Předvádění a pozorování
|
27.2. | Metody dovednostně-praktické
|
27.2.1. | Vytváření dovedností
|
27.2.3. | Manipulování, laborování, experimentování
|
28. | Problémová metoda a problémové vyučování, projektová výuka, kooperativní učení
|
28.1. | Problémová metoda a problémové vyučování
|
28.1.2. | Základní vlastnosti problému
|
28.1.3. | Etapy problémového procesu
|
28.4. | Rozvíjení aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků
|
28.5.2. | Třífázový model učení
|
29. | Organizace a struktura výuky, hromadná a individualizovaná výuka, domácí příprava žáků na vyučování a domácí úkoly
|
29.1. | Organizace a organizační formy výuky
|
29.1.1. | Klasifikace organizačních forem výuky
|
29.4. | Individualizovaná výuka
|
29.5. | Domácí příprava žáků, domácí úkoly
|
30. | Zjišťování výsledků výuky, zkoušení a didaktické testy, hodnocení žáků
|
30.1.1. | Hodnocení vzdělávacích výsledků
|
30.1.3. | Fáze a funkce hodnocení
|
30.1.4. | Principy hodnocení
|
30.1.6. | Typy a formy hodnocení
|
30.2. | Školní úspěch a neúspěch
|
31. | Pedagogická diagnostika
|
31.1. | Pedagogická diagnostika
|
31.1.2. | Fáze diagnostické činnosti
|
31.1.3. | Metody zjišťování diagnostický údajů
|
31.1.4. | Některé vybrané metody pedagogické diagnostiky
|
31.1.4.2. | Písemné zkoušky
|
31.2. | Vztah k psychologické diagnostice
|
31.3. | Diagnostická práce učitele, jeho spolupráce s rodiči a pedagogicko-psychologickou poradnou
|
31.3.1. | Akcelerační a retardační faktory ovlivňující proměny vztahů mezi školou, rodinou a veřejností
|
31.3.2. | Transformace vztahů mezi školou, rodinou a veřejností
|
31.3.3. | Trend hledání efektivnějších způsobů výchovné kooperace
|
31.3.4. | Vztah rodiče – škola
|
31.3.5. | Vztah rodiče – učitel
|
31.3.6. | Pedagogicko-psychologická poradna
|
31.3.7. | Institut pedagogicko-psychologického poradenství
|
32. | Diferenciace a individualizace ve vyučování a vzdělávání
|
32.1. | Diferenciace a individualizace ve výuce, možnosti diferencované výuky v současné škole
|
32.2. | Práce s talentovanými a zaostávajícími žáky
|
32.3. | Individuální vzdělávací program
|
Úryvek
"1. Pedagogika jako vědní obor (předmět jejího zkoumání, prameny poznatků, zá-kladní disciplíny a jejich zaměření, aktuální problémy pedagogiky).
Pedagogika Pedagogika (pais = dítě, agein = vésti)
= věda o výchově, teorie výchovy, základní definice zní, že pedagogika je věda o výchově.
Ve světě doposud neexistuje jednotné pojetí pedagogiky (různá pojetí se dělí podle autorů, podle toho z jaké teoretické koncepce vycházejí,…prostě co člověk a skoro i co místo, tak to jiné pojetí..) a ani není jednotná terminologie ústředních pojmů.
V jednom chápání jde o výchovu v lidské společnosti, v dalším o interakci mezi učitelem a žákem, další vysvětluje jevy učení a vyučování,…
Pedagogika jako každá věd má svůj předmět bádání, obsahovou strukturu, účel a cíl, metody atd. Věda je v podstatě složitý myšlenkový systém, tudíž nějakým způsobem funguje a má své chování.
Vztah pedagogiky k jiným oborům:
filozofie (z té vyšla), společenské vědy (sociologie, psychologie – psychodidaktika, historie, politologie, soc. politika, soc. práce,…), přírodní vědy (statistika, matematika, logika, chemie, biologie,..), architektura (- Waldorfská pedagogika), biologie (stavba, činnost lidského orga-nismu, jeho vývoj, zvláštnosti, fce NS,…), logika (poskytuje analýzu zákonitostí i forem správného myšlení, umožňuje ve shodě s logickými zákony správně uspořádat učivo, organi-zovat vyučovací práci,…), kybernetika (věda o informačních a řídících procesech, pro řízení pedagogického procesu,…), matematika (modely kvantitativní analýzy), historie (umožňuje vysvětlovat pedagogické jevy v hlubších souvislostech s ekonomickým, sociálně politickým a kulturním vývojem společnosti),
Předmět pedagogiky
Předmětem pedagogiky jako věd je edukační realita, její procesy. Obecně bychom mohli říct, že se zabývá vším, co vytváří a determinuje nějaké edukační prostředí, procesy, jež se v těchto prostředích realizují, výsledky a efekty tohoto procesu. Předmětem pedagogiky je výchova, rozvoj jedince je determinován několika činiteli – dědičnost a prostředí. Jak výchova normálních jedinců, tak výchova postižených patří do zájmu pedagogických věd. Právě pedagogika soustřeďuje pozornost na celospolečenské výchovné problémy, na výchovu ve společnosti jak ocelku a na její formy, k nimž patří výchova ve školských zařízeních, výchova mimoškolská zajišťovaná společenskými organizacemi, kulturními institucemi i hromadnými sdělovacími prostředky, výchova uskutečňovaná na pracovištích a výchova rodinná a sebevý-chova.
Struktura pedagogiky
Strukturu tvoří dvě složky – teorie a výzkum. Teoretický složka představuje systém poznatků, které prezentuj popis a vysvětlují procesy a jevy edukační reality. Výzkumná složka poskytuje data a zdůvodnění pro tento popis a vysvětlení. Obě složky jsou vzájemně propojeny.
-dějiny pedagogiky, výchovy a školy (všeobecné dějiny výchovy, národní dějiny výchovy, dějiny školství všeobecné i národní)
- srovnávací (komparativní) pedagogika (v různých zemích, státech, různé metody,..)
- obecná pedagogika – metodologická část
- všeobecná teorie výchovy (zákl. ped. kategorie, pojmy – edukace, metoda…)
- didaktika – teorie vzdělání a vyučování
obecná (věda o vzdělávání, teorie vzdělávání)
školní (teorie vyučování)
- teorie jednotlivých složek výchovy (cíle, úkoly, obsah, metody, formy, výchovy,…)
- teorie řízení výchovných institucí
- teorie mimoškolní výchovy
- sociální pedagogika (společenské fce výchovy)
- speciální pedagogika (somatopedie, oftalmopedie, logopedie, surdopedie, psychopedie, eto-pedie,…)
- srovnávací pedagogika (zaměřena na jevy, které lze srovnávat, příp. učební plány)
- dílčí pedagogické obory (teorie výchovy v jeslích, předškolní pedagogika, školní pedagogika, vysokoškolská pedagogika)
Prameny poznatků
Významný pramenem je historický vývoj výchovy. Učitelé a teoretičtí pracovníci řešili v uplynulém období problémy obdobné těm, které jsou aktuální i nyní. Analýza postupů může přinést podněty pro nynější výzkumy. Základním pramenem pedagogiky je výchovná praxe, a to jednak běžná výchovná praxe škol a dílčích výchovných institucí, jednak výchovná praxe záměrně vytvářena výchovným experimentem. Studiem běžné výchovné praxe je možno zjiš-ťovat vztahy mezi cíli výchovy, užitými prostředky a dosaženými výsledky. Výchovné expe-rimenty mají zjistit, jak je nutno upravit učivo, jakých výchovných prostředků k tomu užít, aby žáci měli kvalitnější vědomosti, aby se rozvíjelo jejich myšlení, tvořivost atd. Experiment musí být aplikován tak, aby nebyl narušen normální vývoj žáka. "
Poznámka
Práce obsahuje drobné schéma.
Vlastnosti
Číslo práce: | 22548 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 168 |
Formát: | MS Word |
Odrážky: | Částečně |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ano |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2010 |
Počet stažení: | 89 |
Velikost souboru: | 269 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
-
SMS platba (ČR) 65 Kč
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
- Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
- Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
- Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
- Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
- Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
- Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
- Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
- Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
- Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
- Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
- Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
- Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
- Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
-
Platit kartou 59 Kč
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
-
Koupit za kredity - 55 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
-
SMS platba (Slovensko) - 2,50
Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
Zašlete SMS zprávu ve tvaru:
SEMmezera22548
- na telefonní číslo: 8877
Cena jedné SMS je 2,50 včetně DPH.
Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS.
Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je
použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
Důležité informace:
Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s
Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete
přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy
najdete zde nebo kontaktujte
naší podporu.