Obsah
1. | Předmět psychologie, hlavní přístupy ke studiu psychiky
|
1.1. | Psychologie a psychika
|
1.2. | Psychologie jako věda a její kořeny
|
1.3. | Tři fáze vývoje vymezení předmětu psychologie
|
1.4. | Přístupy ke studiu psychiky
|
1.4.6. | Přístup tvarové psychologie
|
2. | Cíle psychologie jako vědy, základní a aplikované psychologické disciplíny, vztah psychologie k příbuzným vědám, biologická, sociální a osobní determinovanost psychiky, periodizace psychického vývoje
|
2.2. | Psychologické profese
|
2.3. | Psychologické obory hlavní a aplikované
|
2.4. | Vztah psychologie k jiným vědám
|
2.5. | Determinace psychiky
|
2.6. | Periodizace psychického vývoje
|
2.6.1. | Pedagogická periodizace
|
2.6.2. | Psychologická periodizace
|
3. | Základní metody psychologie
|
3.1.3. | Projektivní metody
|
3.3.2. | Rozbor slovních projevů
|
3.4. | Psychodiagnostika a její metody
|
3.5. | Cíle psychodiagnostiky
|
4. | Osobnost v psychologii
|
4.2.1. | Podle temperamentu
|
4.2.3. | Podle orientace na základní lidské hodnoty
|
4.2.4. | Podle vztahu člověka k vnějšímu světu a sobě samému
|
4.3. | Teorie vrstev osobnosti
|
4.3.1. | Dle Ericha Rothackera
|
4.3.2. | Lerschova koncepce
|
4.4. | Koncepce a teorie osobnosti
|
4.4.1. | Koncepce Sigmunda Freuda
|
4.4.1.1. | Struktura osobnosti
|
4.4.1.2. | Dětské vývojové fáze
|
4.4.2. | Koncepce Carla Gustava Junga
|
4.4.2.1. | Struktura osobnosti
|
4.4.2.2. | Základní psychologické funkce
|
4.4.3. | Koncepce Alfreda Adlera
|
4.4.4. | Koncepce Carla Rogerse
|
4.4.5. | Koncepce Ericha Fromma
|
4.4.6. | Koncepce Johna B. Watsona
|
4.5. | Vědomí a jeho stupně
|
5. | Čití, vnímání, představivost, obrazotvornost, pozornost
|
5.3.1. | Představy a jejich typy
|
5.5.2. | Charakteristiky pozornosti
|
6.4.2. | Páry myšlenkových operací
|
6.5. | Chápání pojmů, řešení problémů
|
6.6. | Konvergentní a divergentní myšlení
|
6.9. | Záhady kognitivního učení
|
6.9.1. | Kognitivní typologie učení
|
6.10. | Vývoj řeči v ontogenezi
|
6.11. | Vývoj myšlení a řeči v ontogenezi
|
6.11.1. | Pojetí Jeana Piageta
|
6.13. | Usuzování a rozhodování
|
7. | Psychické vlastnosti a schopnosti, poruchy vývoje intelektových funkcí
|
7.1. | Schopnosti a jejich typy
|
7.3. | Nadání, talent, genialita
|
7.4.2. | Vývojové stupně dle Piageta
|
7.4.4. | Poruchy vývoje intelektových funkcí
|
7.4.4.1. | Mentální retardace
|
7.4.4.3. | Intelektová deteriorizace
|
7.5.1. | Vymezení, prvky, procesy
|
8.1.1.1. | Humánní a subhumánní
|
8.1.3. | Transfer a interference
|
9.1.2.2. | Evolucionistické
|
9.1.2.3. | Plutchikova teorie
|
9.2.2. | Teorie temperamentu
|
9.2.2.1. | Hippokratova teorie
|
9.2.2.2. | Pavlovovo pojetí
|
9.2.2.3. | Eysenckova typologie
|
10.1.2. | Motivy a jejich klasifikace
|
10.1.3. | Vymezení a hierarchie potřeb
|
10.3. | Hodnoty a jejich klasifikace
|
10.5. | Vůle a volní vlastnosti
|
11. | Frustrace, psychická deprivace, stres
|
11.1. | Náročné životní situace
|
11.2. | Základní typy zátěžových situací
|
11.2.3.2. | Fáze reakce na stres
|
11.2.3.3. | Psychická reakce na stres
|
11.2.4.2. | Druhy deprivace
|
11.3. | Mechanismy psychické adaptace na zátěžové situace
|
11.3.3. | Další obranné mechanismy
|
12. | Obecná charakteristika stádií dětství, vývoj rozumově-poznávacích funkcí a imaginativně-emotivních složek osobnosti v dětství a prebupertě
|
12.1. | Stádia dětství a v nich probíhající duševní a tělesný vývoj
|
12.1.2.3. | Vývoj psychických projevů a vnímání
|
12.1.2.5. | Vývoj charakteru
|
12.1.2.6. | Vývoj sociálních vztahů
|
12.1.3.1. | Racionálně-kognitivní procesy
|
12.1.3.2. | Imaginativně-emotivní funkce
|
12.1.3.3. | Výchovné problémy
|
12.1.3.4. | Vývoj sebepojetí
|
12.1.4.1. | Úroveň poznávacích procesů
|
12.1.4.2. | Imaginativně-emotivní oblast
|
12.1.4.3. | Adaptace na prostředí
|
12.1.4.4. | Vývoj sebepojetí
|
12.2.3. | Psychická zralost
|
12.2.4. | Citová a sociální zralost
|
12.3. | Poznávací procesy v dětství a prepubertě
|
12.3.1. | Období mladšího žáka
|
12.3.1.1. | Racionálně- kognitivní funkce
|
12.3.1.1.1. | Změny čivosti v období dětství
|
12.3.1.1.4. | Paměť a obrazotvornost
|
12.4. | Psychologie morálního vývoje
|
13. | Obecná charakteristika dospívání a úroveň poznávacích procesů dospívajících
|
13.1.1. | Motorika a svalová činnost
|
13.1.4. | Emocionální oblast
|
13.2. | Úroveň racionálně kognitivních procesů dospívajících
|
14. | Charakteristika imaginativně-emotivních funkcí v průběhu dospívání
|
14.1.2. | Konflikt mezi pubescenty/adolescenty a rodiči
|
14.2.1. | Charakteristika, procesy
|
14.2.2. | Významné body při přechodu z dětství do dospělosti
|
14.2.3. | Vývojový úkol adolescence
|
14.2.5. | Vlastní tělo jako součást identity
|
14.2.8. | Vztah k vrstevníkům
|
14.3. | Období psychosociálního vývoje podle Eriksona
|
15. | Vnější podmínky jako determinanty vývoje dětí a dospívajících
|
15.1.1. | Vymezení, členové
|
15.1.2. | Interakce rodič-dítě
|
15.3. | Mimoškolní aktivity
|
15.4. | Rodičovské styly a jejich vliv na chování dítěte
|
15.5. | Nevhodné výchovné postoje
|
16. | Psychohygiena učitele a žáka, kategorie zdraví, adaptace a maladaptace
|
16.1. | Definice a pojetí zdraví
|
16.2. | Adaptace a maladaptace
|
16.3. | Optimální vztah učitele a žáka
|
16.4. | Duševní hygiena a její význam
|
17. | Psychologie poznávací a diagnostické činnosti pedagoga
|
17.2. | Psychodiagnostické metody
|
17.3. | Speciální psychologické vyšetřovací postupy
|
17.3.3. | Analýza výsledků činnosti
|
17.3.5. | Sociometrická metoda
|
17.3.5.2. | Sociometrický dotazník
|
17.3.5.3. | Vyhodnocení sociometrického měření
|
17.4. | Pedagogicko-psychologická charakteristika žáka
|
18. | Psychodidaktika, učení a kognitivní rozvoj
|
18.2.2. | Zákon zpětné vazby
|
18.3.1. | Zásady plynoucí z výchovně-vzdělávacích cílů
|
18.3.2. | Zásady týkající se obsahu výuky
|
18.3.3. | Zásady ovlivňující proces vyučování a učení se
|
18.4. | Formy práce, fáze výuky
|
18.5.4. | Diagnostické a klasifikační
|
18.6. | Školní úspěch a neúspěch
|
18.8. | Postup při diagnostikování neúspěchu
|
19. | Psychologická podstata a cíl výuky
|
19.1. | Psychologie výchovy a výchova
|
19.2. | Metody výchovy a jejich klasifikace
|
19.4. | Faktory výchovy, faktory aktivity a pasivity
|
19.6. | Vývoj morálního usuzování a charakteru člověka
|
20. | Psychologické prostředky výchova, osobnost pedagoga a jeho pedagogicko-psychologický přístup k vychovávanému
|
20.1. | Metody výchovy a jejich klasifikace
|
20.3. | Odměna, trest a jejich užití ve výchově
|
20.4. | Podmínky trestů a odměn
|
20.5.1. | Osobnost pedagoga
|
20.5.2. | Přístupy při studiu osobnosti učitele
|
20.6. | Základní výchovné styly
|
20.6.3. | Laskavý liberální
|
21. | Jedinec a sociální prostředí
|
21.1.2. | Adaptace, adjustace, desirabilita, maladaptace, maladjustace
|
21.1.3. | Humanizace člověka
|
21.1.4. | Etapy socializace podle Alana a Řezáče
|
21.1.5. | Produkty socializace
|
21.1.5.7. | Svědomí, hodnoty, normativy
|
21.1.5.9. | Sociální dovednosti
|
21.2. | Společnost, sociální stratifikace
|
21.3. | Sociální prostředí a jeho prvky
|
21.4. | Personalizace, kulturace, profesionalizace
|
21.5.2.1. | Sociální posilování
|
21.6. | Sociální inteligence, sociální zralost, sociální postoj, sociální rysy
|
22. | Sociální skupina, skupinové normy a struktura, skupinový život
|
22.1.2.1. | Podle velikosti
|
22.1.2.2. | Podle vztahu cílů k individuálním potřebám členů
|
22.1.2.3. | Podle předmětu a druhu činnosti
|
22.1.2.4. | Podle míry vlivu na osobnost intenzity reakcí
|
22.1.2.5. | Podle vztahu ke skupině
|
22.1.2.6. | Podle strukturace pozic a rolí
|
22.1.3. | Skupinová dynamika
|
22.1.4. | Struktura skupiny
|
22.1.5. | Rodina jako sociální skupina
|
22.1.6. | Třída jako sociální skupina
|
23. | Sociální percepce a atribuce
|
23.1. | Percepce a sociální percepce
|
23.1.1. | Základní charakteristiky a zákonitosti procesu percepce
|
23.1.2. | Schéma percepčních dějů
|
23.1.3. | Percepční stereotypy
|
23.2.3. | Faktory vnímání druhého člověka
|
24.3.1. | Neadekvátní způsoby komunikace
|
24.3.3. | Podle povahy vztahu mezi účastníky
|
24.3.4. | Podle postoje jedince
|
24.4. | Verbální a neverbální komunikace
|
24.5. | Podmínky efektivní komunikace
|
24.7. | Způsoby analýzy komunikace
|
24.7.1. | Základní schéma obsahové analýzy komunikace
|
24.7.3. | Formální analýza komunikace
|
24.8.1. | Základní formy součinnosti a formy mezilidských vztahů
|
25. | Sociální chování, sociální inteligence, sociální kompetence
|
25.2. | Možnosti kultivace komunikačních dovedností
|
25.3. | Klima školní třídy, sociální klima školy
|
25.3.1. | Klima školní třídy
|
25.3.1.3. | Prvky prostředí
|
25.3.2.2. | Prostředí školy
|
25.3.2.3. | Sociální atmosféra školy
|
26. | Kognitivní předpoklady školního výkonu
|
26.1. | Faktory determinující školní výkon
|
26.2. | Kognitivní předpoklady žáka ve školním výkonu
|
26.5. | Osobní mimointelektové faktory determinující školní výkon
|
27. | Psychologické příčiny neadaptivního chování dětí a dospívajících
|
27.1. | Psychologické aspekty chování
|
27.2. | Způsoby dosahování cílů
|
27.3. | Kázeň, jak zabránit nekázni ve třídě
|
27.4. | Problémový žák a žák s poruchami chování
|
27.5. | Příčiny poruch chování
|
27.5.1. | Sociální prostředí
|
27.5.1.3. | Mimoškolní prostředí
|
27.5.2. | Genetické dispozice
|
27.6.1. | Definice a zdroje
|
27.7.2. | Dělení dle Olweuse
|
27.8.2.1. | Sociální prostředí
|
27.8.2.1.3. | Mimoškolní prostředí
|
27.8.2.2. | Genetické faktory
|
28. | Školsky významné nedostatky ve struktuře nadání
|
28.1. | Specifické vývojové poruchy učení
|
28.1.1. | Dyslexie, dysgrafie, dysortografie atd.
|
28.1.2. | Příčiny specifických vývojových poruch
|
28.1.3. | Vliv na školní výkon
|
29. | Neurotické poruchy u dětí, dospívajících a dospělých
|
29.1. | Patopsychologie, psychopatologie
|
29.2.2. | Neurotické příznaky v dětství
|
29.2.3. | Neurotické symptomy v prepubertě
|
29.2.4. | Neurózy dospělých
|
30. | Lehká mozková dysfunkce
|
30.2. | Příčiny lehké mozkové dysfunkce
|
30.3. | Stručné schéma postupu při poznávání žáka
|
30.4. | Etické problémy v psychologickém výzkumu
|
Úryvek
"2. Cíle psychologie jako vědy. Základní a aplikované psychol. disciplíny. Vztah psychologie k příbuzným vědám. Biologická, sociální a osobní determinovanost psychiky. Periodizace psychického vývoje.
Praktické úkoly psychologie: terapie (psychoterapeut), diagnostika (PPP), výzkum (experiment), poradenství (volba povolání), výuka na školách (univerzity), léčba (v nemocnicích; léčí emoční problémy, poruchy chování)….
Profese psychologa: je to odborník v psychologii.
Psychiatr je lékař (předepisuje prášky a hospitalizaci). Psychoanalytik absolvoval speciální výcvik v psychoanalýze, často jimi jsou psychiatři. Psychologové, kteří pracují jako terapeuti, absolvovali studium klinické, poradenské nebo pedagogické psychologie. Klinický psycholog pracuje s lidmi, kteří trpí nějakou duševní poruchou. Poradenský psycholog se spíše orientuje na problémy přizpůsobení a často je zaměřen na specifické oblasti (drogy, manželské problémy…). Školní psycholog pracuje s dětmi, které mají problémy s učením.
Tato profese je velice náročná na duševní zdraví (syndrom burn out) a je nutná přítomnost spousty osobnostních vlastností (tolerance, umění naslouchat, schopnost empatie….)
Hlavní psychologické obory - psychologie se snaží systematicky popsat a vysvětlit lidskou psychiku v jednotlivých disciplínách, které jsou zaměřeny na praxi, nebo jde o odvětví převážně teoretická.
Speciální vědy - zoopsychologie, psychodiagnostika, psychologická metodologie, neuropsychologie, psychopatologie, psycholingvistika.
Aplikované vědy - Psychologie: pedagogická, práce, poradenská, lékařská,soudní, trhu, sportu, dopravy, letectví, kosmická, vojenská atd.
Obecná psychologie - vytváří základ psychologie určením předmětu, vymezením psychologie jako vědy, metodolog. základy, teorie psychiky atd. Z ní se pak odvíjí celý systém zákl. a aplik.psych.věd.
Psychologie osobnosti - se zaměřuje na zkoumání určitých vlivů , které formují osobnost-člověka již před narozením, po porodu, během života. Popisuje a vysvětluje podobnosti i odlišnosti mezi lidmi tzn., čím se od sebe liší, jsou jedineční, neopakovatelní. (motivace, potřeby, zájmy, ideály, hodnoty; schopnosti; temperament a cit; volní vlastnosti tj. charakter, vůle). Dále poznávání, pozornost, paměť, učení, myšlení)
Vývojová psychologie - se zabývá změnami v psychice člověka, které probíhají v čase. Studuje psychiku z vývojového hlediska. Vývojová psychologie zkoumá psychologické charakteristiky člověka od početí až do smrti. Zabývá se zvláštnostmi jednotlivých věkových období a změnami v chování a prožívání jedince a zjišťováním zákonitostí, které lze v jeho vývoji odhalit.)
Sociální psychologie - teze, že člověk je tvor sociální je každému známa a pro psychologii má hluboký význam. Člověk přichází na svět jako biologická bytost a vlastní lidské kvality získává teprve postupně při svém vývoji, v psychologii se říká, že se jim učí. Celý tento proces, kdy člověk získává specificky lidské způsoby reagování, myšlení, cítění, snažení, nazýváme socializací. Sociální psychologie - se věnuje zejména sociálním skupinám (rodina, třída, národ), vlivu skupin a společnosti na jedince.
Speciální Psychopatologie - se zabývá studiem chorobných změn, které se vyskytují při duševních poruchách
Speciální-Psychologická metodologie - řeší problémy, které úzce souvisí s pochopením metodických přístupů, složitých výzkum. témat, projektů a teorií
Pedagogická psychologie - Pedagogická psychologie zkoumá zákonitosti výchovně vyučovacího procesu a procesu vzdělávání ve školách i v mimoškolních podmínkách. Pedagogická psychologie nechápe však pojem učení jako „školské učení“. Pod učení zde zahrnujeme všechno získávání zkušeností a utváření jedince v průběhu jeho života. Naučené je opakem vrozeného. Jinak zkoumá osobnost žáka, jeho dovednosti, schopnosti, návyky, problémy při výuce se žáky postiženými vývojovou poruchou učení, sníženou inteligencí, - dále zkoumá osobnost učitele, pedagoga, speciálního pedagoga, vlivy mimoškolní, na učení jako např. ( TV, video, nevhodná četba apod.)
Psychologie poznávání - (kognitivní) se zabývá takovými procesy, jako je smyslové poznávání, představivost,fantazie, myšlení včetně všech myšlenkových operací, paměť, učení, zahrnuje též schopnost abstrakce, řeč a pozornost. Pomocí těchto procesů si člověk uvědomuje okolní svět a sebe sama, je schopen sebereflexe a na základě sociálního učení vytvářet a ovlivňovat svoji hodnotovou orientaci.
Psychologie ekologická (vztah člověka k okolí a důsledky jeho jednání pro přírodu .
Psychologie forézní (soudní - zabývá se studiem zločinnosti, psychologií pachatelů trestných činů).... Psychologie klinická (zabývá se diagnostikou, prevencí a terapií duševních chorob a poruch, vztah lékaře k pacientovi, postoj pacienta k nemoci ).
Psychologie práce, Psychologie sexuální, Psychologie reklamy, Psychologie sportu, Psychologie trhu, umění, výchovy, zvířat, vojenská, Psychologie životní dráhy atd.
Vztah k jiným vědám:
Filosofie - je velice úzce spjata, jelikož po dlouhá století existovali jako jedna věda. Filosofie poskytla psychologii obecné základy pojmy, na základě kterých vykládali např. starořečtí materialisté pojem "duše". Poskytuje též vědeckou orientaci pro chápání vývoje výchovných procesů.
Pedagogika - zkoumá zákonitosti lidské psychiky, pomáhá pedagogice při řešení problému pěstování a rozvoje psychických procesů a vlastností člověka (vývojová psychologie). Tomuto oboru se věnuje tzv. pedagogic. psychologie, která představuje aplikaci psycholog. poznatků do výchovy a vzdělávání v různých směrech, (stanovení metod a forem výuky, vztah mezi učitelem. Zabývá se diagnost. příčin školní neúspěšnosti žáků, pomáhá při volbě přípravy na povolání.
Sociologie - poskytuje psychologii metodologické základy výzkumu,
Medicina - tomuto oboru se věnuje tzv. klinická psychologie zabývající se především pacienty trpícimi dušev. chorobami. Pozornost věnuje také somatic. nemocným a prevenci chorob. Např. náročné život. situace mohou vést ke vzniku chorob srdce, žalud. vředům atd.
Biologie – poskytuje psychologovi znalosti především z oblasti biologie člověka. Je důležité znát biologickou podstatu člověka, včetně porozumění genetickým základům. To přispívá ke komplexnosti pochopení. Člověk je souhra psychického a fyzického!!!
Psychologie a sociální pedagogika – předpokladem efektivního sociálně výchovného působení není jen znalost a analýza sociálních souvislostí a podmínek, ale také pochopení osobnosti vychovávaného, jeho chování, prožívání, vztahů k ostatním (v tomto smyslu je velice blízko sociální psychologie)!"
Poznámka
Zpracováno částečně formou odrážek. Klíčové informace jsou zvýrazněny tučně, kurzívou nebo podtržením. Jednotlivé otázky jsou vypracovány v rozsahu cca 1 až 7 stran.
Práce obsahuje tabulky a schémata, čistý text dosahuje cca 97 stran.
Vlastnosti
Číslo práce: | 22563 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 99 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Částečně |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2010 |
Počet stažení: | 27 |
Velikost souboru: | 284 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
-
SMS platba (ČR) 65 Kč
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
- Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
- Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
- Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
- Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
- Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
- Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
- Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
- Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
- Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
- Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
- Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
- Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
- Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
-
Platit kartou 59 Kč
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
-
Koupit za kredity - 55 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
-
SMS platba (Slovensko) - 2,50
Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
Zašlete SMS zprávu ve tvaru:
SEMmezera22563
- na telefonní číslo: 8877
Cena jedné SMS je 2,50 včetně DPH.
Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS.
Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je
použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
Důležité informace:
Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s
Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete
přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy
najdete zde nebo kontaktujte
naší podporu.