přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Kategorie: Cenová politika, Marketing, Marketingový mix
Typ práce: Seminárky/referáty
Škola: nezadáno/škola není v seznamu
Charakteristika: Práce zaměřená na problematiku ceny se věnuje zejména metodám a strategiím jejího stanovení. Úvodní část charakterizuje cenu jako marketingový nástroj a poté jsou přiblíženy cíle podniku při jejím určování. Následuje objasnění podstaty jednotlivých metod a strategií stanovení ceny a text se dotýká rovněž typů cenové politiky. Na závěr jsou uvedeny příklady některých popsaných cenových strategií.
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
Další práce od tohoto autora | ||
---|---|---|
1. | Postavení ČR ve světové ekonomice z hlediska exportu a importu | 94x |
2. | Psychologické posouzení osobnosti umělce a manažera | 89x |
3. | Etika a morálka v reklamě | 43x |
4. | Václav Mezřický: Globalizace | 17x |
5. | Metody a strategie stanovování ceny | 16x |
6. | Výrobek a jeho životní cyklus | 7x |
7. | Mezinárodní cenová politika | 6x |
8. | Plánování v mezinárodním marketingu | 6x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.