Obsah
1. | Poradenství v oblasti kvality
|
2. | Management kvality služeb v poradenské firmě
|
3. | Přehled odborných témat pro poradenství
|
5. | Metody, nástroje a postupy jakosti
|
Úryvek
"Poradenství v oblasti kvality
Poradenství v oblasti managementu jakosti zahrnuje celou řadu specifických témat. Poradenství pro systémy managementu kvality lze již dneska považovat za jakýsi standard a nabízí jej celá řada poradenských firem. Poradenská firma působící na poli managementu kvality většinou kombinuje poradenství se vzděláváním. Patří mezi ně především vzdělávání v oblasti, které zahrnuje obecnější témata (systémy), ale i specifická odborná témata jako techniky a nástroje jakosti a samozřejmě pak poradenství v těchto konkrétních technikách.
Neoddělitelnost – poradenství je z velké části vázáno na poskytovatele služeb, tzn. že poradce, který službu poskytuje je z větší části součástí služby samotné, navíc je z větší části součástí služby i samotný zákazník (výjimku tvoří ty části poradenství, kdy poradce provádí např. analýzu dat, nebo když zákazník studuje např. dílčí zprávu).
Zde je proto důležitým prvkem komunikace provozovatele služby se zákazníkem, a s tím související prvky jako vzájemná důvěra, sympatie, atd. Variabilita kvality služeb - kvalita poskytovaného poradenství bude odvislá kdo, kdy a jak službu poskytuje, je velmi závislá na lidském faktoru. Vari abilitu, kterou způsobuje lidský faktor, se budeme snažit eliminovat především pomocí různých technických elementů (poka-yoke), pečlivým výběrem spolupracovníků v poradenské firmě a samozřejmě vhodným tréninkem v oblasti komunikace, pedagogiky a v odborné oblasti.
Pomíjivost – poradenské služby nelze uskladnit a následně prodat nebo použít. V praxi to znamená, že poptávka a nabídka nejsou v rovnováze. Tzn. na straně poptávky existují v čase výkyvy a provozovatel se musí snažit tyto výkyvy redukovat. Tyto výkyvy se redukují prostřednictvím dlouhodobých smluv a objednávek (de facto rezervační systém), přijímáním zaměstnanců na částečný úvazek, využití administrativních nebo pomocných sil nebo asistentů na jednodušší úkony při poradenství (např. zadávání dat do Excelu, jednodušší analýzy, jednodušší školení – např. úvodní školení dělníků o kvalitě apod.). Rozšiřování kapacit není v této sféře obvyklé.
Veškeré uvedené činnosti ohledně služeb musí být systematické, neboli kvalita ve firmě musí být cílevědomě a systematicky řízena. Dobrou volbou je využití některých prvků ISO 9001 a TQM. Tedy jakýsi kombinovaný přístup. Poradenská firma by měla využívat minimálně tyto následující prvky ISO 9001/TQM:
- orientace na zákazníka (monitorování jeho potřeb, monitorování jeho
spokojenosti),
- neustálé zlepšování (na základě informací od zákazníka se snažit neustále
zdokonalovat své služby a další procesy),
- řízení dokumentace.
Klíčovými procesy poradenské firmy jsou poradenské/vzdělávací služby. Jako každý
produkt mají i tyto služby dva aspekty:
1. návrh poskytovaných služeb (ten se promítne v nabídce poradenské
firmy, v charakteristikách nabízené služby – jako např. doba trvání,
obsah, forma poskytování, cena, atd., a samozřejmě by se tento návrh
měl promítnout ve vlastní realizaci služby),
2. realizace nabízených služeb ( poskytované služby by se měly shodovat s návrhem, tzn. nelze některé slíbené atributy služby bezdůvodně vynechat nebo degradovat, např. původní kurzu o délce trvání 8 hodin zkrátit na 6 hodin).
a) Návrh
Poradenská firma musí inovovat svou nabídku i přicházet s novými produkty. Nabídka nových produktů z hlediska obsahu je odvozena z těchto položek:- revize a novelizace systémových standardů, popř. jiných závazných dokumentů (např. PPAP pro automobilový průmysl),
- vydávání nových závazných dokumentů (normy, předpisy EU, apod.),
- nové metody managementu kvality (Six Sigma),
- nové požadavky zákazníků."
Vlastnosti
Číslo práce: | 23917 |
---|
Autor: | Martina Dindová - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 5 |
Formát: | Acrobat Reader |
Odrážky: | Částečně |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ne |
Použitá literatura: | Ano |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2008 |
Počet stažení: | 0 |
Velikost souboru: | 177 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
-
SMS platba (ČR) 45 Kč
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
- Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
- Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
- Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
- Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
- Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
- Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
- Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
- Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
- Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
- Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
- Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
- Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
- Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
-
Platit kartou 38 Kč
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
-
Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
-
SMS platba (Slovensko) - 1,70
Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
Zašlete SMS zprávu ve tvaru:
SEMmezera23917
- na telefonní číslo: 8877
Cena jedné SMS je 1,70 včetně DPH.
Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS.
Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je
použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
Důležité informace:
Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s
Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete
přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy
najdete zde nebo kontaktujte
naší podporu.