Obsah
1.1. | Principy klasické teorie managementu
|
1.2. | Behavioristická teorie managementu
|
1.3. | Systémové teorie managementu
|
1.4. | Soudobé teorie managementu
|
2.1. | Typy klientů, modely a procesy jednání
|
2.3. | Příprava na obchodní rozhovor
|
2.5. | Jednání s obtížnými klienty a řešení konfliktů
|
2.6. | Předpoklady efektivní komunikace a formy komunikace
|
3. | Kalkulace nákladů a výnosů podle ziskových středisek
|
3.2. | Kalkulace nákladů ziskového střediska
|
3.3. | 5 fází přiřazení nákladů
|
3.4. | Ukazatele manažerské kontroly ziskových středisek
|
4. | Kalkulace nákladů založená na činnostech
|
4.1. | Užití kalkulace nákladů metodou ABC
|
4.2. | Proces kalkulace nákladů metodou ABC
|
4.3. | Kalkulace nákladů na produkty metodou ABC
|
4.4. | Výnosnost na klienta při využití kalkulace nákladů metodou ABC
|
5. | Management krizových situací
|
5.1. | Krizová situace, její příčiny, řešení, prevence
|
5.2. | Úloha manažera a krizového štábu při zvládání krizové situace
|
6. | Strategický management
|
6.2. | Faktory ovlivňující volby strategie
|
6.3. | Typy podnikatelských strategií
|
7. | Marketingová komunikace
|
7.1. | Proces marketingové komunikace
|
7.3. | Dva přístupy komunikace s veřejností
|
7.5. | Fáze rozhodovacího procesu při nákupu
|
7.6. | Jak dostat produkt k zákazníkovi
|
7.8. | Podpora prodeje a její cíle
|
7.9. | Práce z veřejností a její nástroje
|
7.11. | Přímý marketing a jeho formy
|
7.12. | Komunikace v organizaci, vnější komunikace
|
7.13. | Jak se připravuje sponzoring, sponzorské vztahy
|
8.3. | Marketingová opatření
|
8.6. | Základní rámce marketingové strategie
|
8.7. | Marketingový plán, jeho druhy, části a tvorba
|
9.2.1. | Totální výrobek, vrstvy
|
9.2.2. | Výrobek v rozšířeném pojetí
|
9.2.3. | Životní cyklus výrobku
|
9.8. | Specifika bankovního marketingu
|
9.9. | Marketingová komunikace
|
10.2. | Organizační struktura
|
10.3. | Decentralizace organizačních struktur
|
10.4. | Důvody organizační změny a konfliktů
|
10.5. | Model organizačních struktur
|
Úryvek
"Jednání s klientem
Je ovlivňováno napoprvé vnějším vzhledem, jazykem, neverbálním projevem.
Jednání znamená záměrné chování založené na určité motivaci, měnící dosavadní stav či situaci. V bankovnictví to je proces diskuse, jejímž cílem je dosáhnout dohody nebo řešení vedoucí ke smlouvě.
Externí klient je vyjednávání s okolním, jiné instituce-ovlivňují image, komunikují s trhem, akcionáři-vytvoření a přesvědčení o výhodnosti investice, konkurenti-spolupráce s jinými profesemi, člen strategického sdružení, klienti- lepší pozici pro jednání, více voleb, lepší informovanost
Interní klient-vyjednávání uvnitř organizace, akcionáři-možnosti a modely vedení, kolegové-informace, vzdělání, rady, členové týmu-cíle, podpora, postupy, spolupráce, nadřízení- cíle, zdroje, autonomie
Modely jednání
Teorie her-analýza strategií při střetu s konkurencí,soustředí se na výsledky jednání
Ekonom. modely-jsou dynamické,lze je v průběhu jednání změnit,diagnostikuje situaci, udává alternativy, rozhoduje o nejlepším řešení
Psychosociolog.modely-komunikace ovlivňuje očekávání druhé strany
Typy procesů jednání
Interpersonální-dva účastníci s vlastními zájmy
V rámci skupiny-více než dvě os., zájem na soupeření, spolupráci
Meziskupinové jednání-dvě a více skup./organizací-vedou zástupci, delegáti
S asistencí třetí strany-zprostředkování, arbitráže
Konkurenční strategie-každá strana chce dosáhnout vítězství na úkor strany druhé, jednání má jednu dimenzi
Kooperativní strategie-založená na dosažení vzájemně uspokojivé dohody,jednání má více než jednu dimenzi/řešení,neboť lze vytvářet alternativy a sladovat zájmy obou stran
Volby strategie taktik ovlivňují:
Povaha problému-je důležité znát zájmy jednajících, úspěšně jednat, tvořit
Alternativy, najít slučitelné zájmy
kreativita jednajících-nacházet alternativní scénáře, bude-li dosaženo můžou začít přesvědčovat(konkur.takt) očekávaná délka vztahu-chtějí-li dlouhodobí vztah obě strany nepoužijí konkurenční postupy,
forma jednání- konkurenční postupy se používají při jednáních mezi skupinami
typ vztahu mezi bankou a klientem-je-li klient v silné pozici použije banka strategické postupy spolupráce
konkurenční taktika-lichocení, sliby a hrozby, přesvědčování
kooperativní taktika- nespecifická odměna, sladování priorit, snižování nákladů, rozšiřování zdrojů
Příprava na obchodní rozhovor-
Zaměstnanec seznámen s produkty a službami své i konkurenční banky
Shromáždit a utřídit info o klientovi-kdo, jaké má cíle, s kým jednají, kdo s nimi bude jednat. Zdroje: záznamy z vl.banky,sdělovací prostředky, jiní klienti, firmy a od dodavatelů
Definování mezních výsledků jednání-čeho chce zaměstnanec dosáhnout, musí definovat:
bod rezistence-je max./min. mez přijatelná pro obě strany
úroveň aspirace-je ideální výsledek, kterého chce jednající strana dosáhnout
rozsah jednání- vzdálenost mezi body rezistence jednajících stran
příprava scénáře obch.rozhovoru- zvolit nejlepší dobu, prostředí, přístup a styl vyjadřování, vzít v potaz jednání v týmu-definovat každému členovi úlohu, vyhledávat klienty- seznamy,evidence, tisk,kluby,banky
příprava argumentů stanovit meze ústupků"
Poznámka
Důležité informace jsou tučně značeny. Součástí práce jsou tabulky a schémata, rozsah čistého textu činí cca 27 stran.
Vlastnosti
Číslo práce: | 24367 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 29 |
Formát: | MS Word |
Odrážky: | Částečně |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2010 |
Počet stažení: | 0 |
Velikost souboru: | 393 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
-
SMS platba (ČR) 45 Kč
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
- Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
- Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
- Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
- Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
- Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
- Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
- Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
- Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
- Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
- Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
- Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
- Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
- Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
-
Platit kartou 38 Kč
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
-
Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
-
SMS platba (Slovensko) - 1,70
Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
Zašlete SMS zprávu ve tvaru:
SEMmezera24367
- na telefonní číslo: 8877
Cena jedné SMS je 1,70 včetně DPH.
Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS.
Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je
použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
Důležité informace:
Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s
Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete
přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy
najdete zde nebo kontaktujte
naší podporu.