přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Kategorie: Marketing
Typ práce: Seminárky/referáty
Škola: nezadáno/škola není v seznamu
Charakteristika: 'Customer Relation Management (CRM) je obchodní strategie zaměřená na zákazníka, která zahrnuje obchodní procesy a technologie informačního managmentu, které pomáhají organizaci lépe pritáhnout, udržet a obsluhovat jejích nejziskovějších zákazníků, a zvýšit tak její hodnotu pro akcionáře.
Obsah:
1. Co je CRM?
2. Metodika implementace systému CRM ve společnosti HP.
a) Znalost zákazníka
b) Znalost klientů zákazníka
c) Aplikace CRM
d) Analýza nedostatků
e) Integrace
f) Návrh
g) Implementace
h) Import dat
i) Školení
j) Pilotní ukázka
3. Závěr
Úryvek z práce:
"1. Znalosť zákazníka
Tým CRM sa najprv u zákazníka zabýva, t.j. stane sa súčasťou podniku zákazníka. Tým vedie veľké množstvo rozhovorov s cieľom poznať spôsob práce zákazníka, ním používané postupy a problémy, ktoré sa snažia riešiť. Koncepcia CRM je veľmi rozsiahla. Najprv je teda nutné určiť, čo sa má vlastne vyriešiť: chceme zefektívniť prácu obchodných zástupcov a skrátiť dobu potrebnú na uzavretie nových zmlúv (v takom prípade hovoríme o systéme automatizácie predajcov - Sales Force Automation), alebo chceme zdokonaliť prácu operátorov Call Centra a skrátiť dobu ich reakcie na volanie zákazníkov (potom hovoríme o module centra spracovania hovorov - Call Center). Odpovede na všetky tieto otázky umožňujú získať jasný prehľad o spôsobe práce zákazníka a o tom, čo považuje za nevyhnutné a za dôležité..."
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.