Marketing - jakost
Kategorie: Marketing
Typ práce: Seminárky/referáty
Škola: nezadáno/škola není v seznamu
Charakteristika: Práce je z oblasti marketing, přímo zaměřená na jakost. Základním cílem marketingu je správně zjistit potřeby a přání zákazníků. A tato zjištěná přání respektive ty potřeby, co nejúčiněji uspokojit lépe než konkurence. Marketing lze charakterizovat jako podnikatelskou filozofií nebo také jako systém podnikatelských aktivit. Jako funkce podniku. Jako práci s trhem. Všichni se shodují na tom, že nízká jakost produktů je pro podnik špatná. Z marketingového hlediska je však problém složitější. Na jedné straně zákazníci, které podnik napálí nízkou jakostí svých produktů, se zpravidla již nevrátí a svou získanou zkušenost si nechají pro sebe, ale na straně druhé se jakost také spojuje s cenou a náklady.
Obsah
Úvod
2. | Trend ISO k integraci systému managementu
|
2.1. | Problémy celopodnikové integrace
|
3.1 | Odborný dozor nad jakostí
|
4. | Hitorie řízení jakosti
|
5.1 | Řízení jakosti v souvislosti se vstupem do EU
|
7. | Opatření evropské politiky kvality
|
7.1 | Strategie managementu kvality v EU a ve světě
|
7.2 | Povaha evropské politiky podpory kvality
|
7.3 | Činitelé evropské politiky podpory kvality
|
8. | Organizace bezpečnosti práce
|
10.Co je to systém managementu jakosti?
10.1 | Co přináší systém managementu jakosti pro organizace poskytující služby?
|
10.2 | Co zanmení pojem "ISO"?
|
10.3 | Co obsahují normy ISO 9000 ( ČSN EN 9000:2001)?
|
11. | Jakost produktů a činnost České obchodní inspekce
|
13. | Firma Prabos plus, a. s.
|
Seznam literatury
Úryvek
5. 1 Řízení jakosti v souvislosti se vstupem do EU
Mnoho firem, dokonce i certifikovaných, ztrácelo a bohužel ještě stále ztrácí své zákazníky. Důvodů je několik: jejich vedení kladlo totiž při výstavbě systému managementu jakosti důraz především na zvládnutí všech stránek administrativního řízení a na reálnou funkčnost a účinnost řízení už obvykle nestačila energie, peníze a ani vědomosti.
Smyslem budování podnikových systémů jakosti však není vytváření dokumentační pyramidy, ani samotná certifikace, nýbrž a pouze maximalizace míry spokojenosti a loajality zákazníků při minimálních nákladech, což jsou ty nejzávaznější předpoklady ekonomické úspěšnosti. Z toho vyplývá, že i jeden ze základních principů systémů managementu jakosti – realizace tzv. zpětné vazby, tj. vytváření takových kanálů, kterými lze systematicky zkoumat a vyhodnocovat to, jak jsou zákazníci spokojeni s tím, co jim dodavatel poskytuje
Poznámka
Dobře zpracováno. Práce doplněna i o seznam použité literatury a poznámky pod čarou. Obsahuje i nákresy.
Bohužel práce je kopií jiné práce v naší databázi, proto byl autorovi odebrán nárok na kredity za ni.
PRÁCE BYLA UVOLNĚNA BEZ NÁROKU NA HONORÁŘ
Vlastnosti
Číslo práce: | 4252 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 15 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2006 |
Počet stažení: | 382 |
Velikost souboru: | 37 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x43f379d56175b.zip (37 kB)
Nezabalený formát:
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.
Diskuse