Seminarky.cz > Studijní podklady > Výpisky z knih, recenze > > Podniková ekonomika - výtah ze skript

Podniková ekonomika - výtah ze skript

Kategorie: Podniková ekonomika

Typ práce: Výpisky z knih, recenze

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce je materiálem ke zkoušce. Jedná se o zpracování skript heslovitým způsobem.

Obsah

Základní pojmy
1.
Výrobní faktory
2.
Výrobní kapacita
3.
Zásoby, materiál
4.
Náklady, výnosy, VH - zhodnocení kapitálu, analýza bodu zvratu, provozní páka, kalkulace, příspěvek, hrubé rozpětí
5.
Vývoj podniku, Život podniku - Vývojové procesy, Plánování,
6.
Marketing - Tvorba cen výrobků
7.
Výrobní činnost
8.
Vědeckotechnická činnost
9.
Investiční činnost
10.
Hospodaření s dlouhodobým hmotným majetkem, s nářadím, energetické hospodářství
11.
Nákup
12.
Personální práce
13.
Finanční řízení


Úryvek

82. Marketing-Mix a jeho význam
Marketing-Mix podniku pro určitý výrobek je cílevědomá kombinace jednotlivých mark. nástrojů k zajištění odbytu, která má umožnit podniku dosáhnout market. cílů na cílovém trhu optimální strategií a optimální taktikou. Marketing-Mix má v marketingu klíčové postavení. 4 faktory market. mixu = 4P – výrobek (product), cena (price), distribuční cesty, místo (place), komuniakce mezi zákazníky a podnikem, propagace v širším smyslu (promotion). Výrobek – je to prodejní a konkur. síla hmotné nabídky podniku, úroveň parametrů užitnosti výrobku, pružnost nabídky. Cena – měla by být přiměřená vnímané hodnotě nabídky, jinak se kupující obrátí na konkurenty, aktivní cenová politika předpokládá alternativní ceny, systém rabatů, prodejní podmínky atd. Distribuce (market. logistika) – činnost podniku zajišťující snadnou dostupnost a dosažitelnost výrobku pro cílové zákazníky vč. dodavat. pohotovosti, dodávk. předností, volby odbyt. cest, organizace a nasazení vlastního prodejního personálu, vnější služby, logistického zajištění, servisu atd. Komunikační mix – permanentní a oboustranně fungující komunikační proces mezi zákazníky a podnikem : propagace – činnosti, které podnik provádí, aby seznamoval cílové zákazníky s vlastnostmi svých výrobků a přesvědčil je o jejich koupi (prodejní propagace, reklama, veletrhy, výstavy); přímá komunikace se zákazníky ke zjišťování jejich potřeb; podpora prodeje – činnosti, které usnadňují zákazníkovi nákup a prodavači prodávání (záruky, osobní výhody, účast na ukázkách, školení prodavačů...; public relations – ovlivňování trhu směřující k vytvoření nebo posílení pozitivních vztahů mezi okolím a podnikem, aby byla pro podnik jako celek získána důvěra a veřejnost přesvědčena o tom, že jméno podniku, které představuje jeho produkty, bezvadnou fci, rozumný servis...atd., zasluhuje důvěru a uznání. Když všechny prvky market. mixu fungují, dostaví se plný prodejní úspěch. Každý prvek market. mixu má odlišný význam v závislosti na odvětví či druhu aktivity, do které produkce podniku spadá, pro ovlivnění spotřebitelské volby. Manažer musí rozumět typu spotřebitele, který připadá v úvahu u produkce jeho podniku. Efektivnost činnosti podniku záleží na vědomí priorit a pečlivé alokaci prostředků na různé prvky market. mixu.

Poznámka

Práce je velmi obsáhlá, ale poměrně nepřehledná. Jednotlivý hesla jsou očíslována, ale textu chybí téměř jakákoli grafická úprava. Názvy a čísla kapitol jsou různě pomíchána (proto je výše uvedený obsah upraven do snesitelnější podoby, než je tomu ve škutečnosti). Zpracováno ale podrobně a rozhodně tomu autor věnoval knoho času.

Vlastnosti

Náhled

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 65 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 59 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 55 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 990 kreditů (=55Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 2,50€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera4301
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 2,50€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse