přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Kategorie: Komunikace
Typ práce: Vysokoškolské okruhy
Škola: nezadáno/škola není v seznamu
Charakteristika: Práce je zpracováním jednoho z okruhů spadajících do ekonomické oblasti - komunikace. Jedná se o zpracování základních charakteristik a důležitých informací z této oblasti. Práce obsahuje i jednotlivé typa komunikací a jejich prostředků.
1) Definování pojmu komunikace
2) Informační a komunikační společnost
3) Obecné zásady úspěšné komunikace
a) Zajímavé téma
b) Umění sdělovat a umění naslouchat
c) Filtrování sdělení
4) Kvalitní komunikace a kvalitní informovanost
5) Formy komunikace
a) Ústní komunikace (projev, porada, rozhovor při řešení problému, rozhovor při oznámení rozhodnutí, pohovor zaměřený na hodnocení pracovních výsledků, pohovor za účelem pokárání)
- typické nedostatky v ústní komunikaci (na straně sdělujícího i příjemce)
b) Písemná komunikace
6) Druhy komunikace (verbální, neverbální, sociální, pedagogická, přímá, nepřímá, interpersonální, intrapersonální, jednosměrná, obousměrná, soukromá, veřejná, externí, interní)
7) Komunikace podniku
a) Komunikace uvnitř podniku (vnitřní komunikační systém)
- formální komunikační kanály (komunikace směrem dolů, nahoru, horizontální a diagonální komunikace)
- neformální komunikační kanály
b) Komunikace vně podniku (vnější komunikační systém)
8) Typy komunikačních struktur
a) Hvězda
b) Pyramida
c) Plná struktura
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
Další práce od tohoto autora | ||
---|---|---|
1. | Nejčastější otázky kladené při přijímacím pohovoru | 2061x |
2. | Řízení lidských zdrojů v podniku, motivační strategie | 1251x |
3. | Anglická gramatika | 1247x |
4. | Asertivita - esej | 1221x |
5. | Organizace, organizování, organizační struktury | 721x |
6. | Anglická obchodní korespondence - fráze anglicky a česky | 698x |
7. | Německá obchodní korespondence - fráze | 561x |
8. | Logistika | 455x |
9. | Agroturistika jako prostředek rozvoje podnikatelských aktivit | 411x |
10. | Komunikace jako systém a součást interakce | 373x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.