Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Marketingová promotion

Marketingová promotion

Kategorie: Propagace

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Tato práce se zabývá marketingovou promotion. Popisuje teoretická východiska, marketingovou komunikaci, komunikační strategii, reklamu, publicitu, sponzoring, podporu prodeje, i osobní prodej. Teoretické poznatky aplikuje na problematiku pojišťovnictví.

Obsah

1.
Marketingová komunikace
2.
Komunikační strategie
3.
Reklama
4.
Publicita
5.
Sponzoring
7.
Podpora prodeje
8.
Osobní prodej
9.1
Praktická část: Pojišťovny a povinné ručení
9.2
Praktická část: IPB pojišťovna

Úryvek

"Reklama

Reklama představuje určitou formu masového působení na zákazníky s cílem získat je pro nákup výrobků dané firmy. Reklama se snaží o stimulování prodeje výrobku, vytváření image výrobků, a zvyšování věrnosti zákazníků k značce.
Při tvorbě rekamní kampaně (případně celé propagace) je nutné stanovit přesně cíl. Podle toho rozlišujeme reklamu informativní (při prvotním uvádění výrobku na trh za účelem vytvoření poptávky), přesvědčovací (přesvědčuje zákazníky, aby dali přednost danému výrobku před konkurencí) a připomínací (v období zralosti výrobku). Na rozsah reklamy má vliv velikost jejího rozpočtu, nelze však obecně určit, jaká částka je optimální. Tuto informaci si totiž firmy obvykle chrání. Obsahem zprávy, kterou reklama hlásá, je vhodné sdělení, za účelem příznivé reakce. Podstata je v nalezení apelu nebo tvrzení, které nemusí být čistě racionální, ale může být také podložené citově. Nezbytné je zvolit správné médium, aby oslovilo správnou skupinu zákazníků.

Public relations

K reklamě má blízko public relation, což je druh komunikačního působení firmy na veřejnost, jehož posláním je vytvářet a udržovat pozitivní vztahy veřejnosti k podniku. Cílem je vytvoření vhodných podmínek k získání partnerů pro řešení problémů firmy a omezení negativních ohlasů na její aktivity.
Publicita -Jedná se o neplacenou formu prezentace v hromadných sdělovacích prostředcích. Může mít pozitivní, neutrální nebo negativní účinky a její povahy nezáleží na firmě, nýbrž na pozorovateli.
Styky s osobnostmi ovlivňující veřejné mínění
Pořádání společenských akcí
Konference

Sponzoring
Jedná se o financování nezávislých aktivit, zpravidla sportovních, kulturních a humanitárních. V kulturní oblasti mluvíme zpravidla o mecenášství, které je diskrétnější.

Podpora prodeje
Podpora prodeje je taková forma komunikačního působení firem, která je založena na mimořádných, často i krátkodobých, opatřeních stimulujících zájem zákazníků o nákup výrobků. Podporu prodeje lze definovat jako soubor marketingových aktivit, které přímo podporují nákupní chování spotřebitele a zvyšují efektivnost obchodních mezičlánků. V současnosti výrazně roste význam podpory prodeje, v mnoha případech se právě podpora prodeje stává prvořadým nástrojem marketingové komunikace firem, svými výdaji převyšující výdaje na reklamu. Konkrétní techniky podpory prodeje mohou používat všechny články marketingového kanálu - výrobci, velkoobchod a maloobchod.

K typickým opatřením na podporu prodeje patří např. dočasné nebo i dlouhodobé snížení ceny, kombinace prodeje nového výrobku náhradou za starý, různé speciální nabídky, prodejní výstavy, ochutnávky, soutěže pro zákazníky, vzorky zdarma, kupóny pro další nákupy, dárky, záruky a podobně.
Hlavní oblastí nasazení těchto nástrojů bývá nejčastěji místo prodeje, kde je možno přímo působit na spotřebitele. Příkladem může být podpora spotřebního zboží v prodejnách formou aranžování, vystavování, letáčků nebo předvádění. Podněcující vliv na poptávku mají i motivující obchodní mezičlánky a prodejce, převážně opatření v oblasti cenové politiky, rabatu, příspěvky na propagaci nebo dárkové propagační předměty."

Poznámka

Tato práce obsahuje schéma.

Vlastnosti

Náhled

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera531
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse