přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Kategorie: Služby
Typ práce: Zápisky z přednášek
Škola: nezadáno/škola není v seznamu
Charakteristika: Manipulace s písemnostmi - spisový řád (kdo je pověřen vybíráním písemností z poštovní přihrádky na poště, kde se soustřeďují došlé písemnosti, které písemnosti se zapisují, kdy se předkládají došlé písemnosti k nahlédnutí vedoucímu, jak se přidělují písemnosti jednotlivým zaměstnancům k vyřízení, jak formálně upravovat jednotlivé druhy písemností, kdy se předkládají písemnosti k podpisu vedoucímu, kde se soustřeďují písemnosti k odeslání, jakými způsoby se písemnosti odesílají, jak se písemnosti ukládají, archivují a vyřazují). Příjem a zapisování písemností - uvádí se (pořadové číslo písemnosti, datum jejího příchodu, název odesílatele, stručný obsah dopisu, jméno z-nce, který bude písemnost vyřizovat, termín vyřízení určený odesílatelem). Přidělování písemností k vyřízení - jak se dělí (zvlášť předkládají dopisy, které si bude vedoucí pravděpodobně vyřizovat sám, do dalších desek dávají dopisy, k jejichž vyřízení bude dávat vedoucí nějaký pokyn, do dalších desek dávají dopisy, které už samy vyřídily, v dalších deskách jsou dopisy, které vezme vedoucí pouze na vědomí). Vyřizování písemností - zásady (dopisy, které nevyžadují zvl.přípravy, by se měly vyřizovat ihned, tj.týž den, kdy byly přiděleny k vyřízení, dopisy, u nichž pisatel žádá odpověď obratem, by měly být vyřízeny druhý den po doručení písem., a to telefonem, faxem, příp. potvrzeny dopisem, pokud je z dopisu zřejmé, že pisatel potřebuje odpověď k dalšímu zpracování, měl by se vyřídit do 3 dnů, složitější dopisy by měly být vyřízeny do týdne, nelze-li písem. vyřídit ve výše uvedených lhůtách nebo ve lhůtě stanovené pisatelem dopisu, je třeba o tom pisatele informovat a uvést i důvod prodlení), lhůty plnění ve smlouvách, obchodní zákoník § 415 (termínem „začátkem období“ se rozumí prvních 10 dnů tohoto období, termínem „v polovině měsíce“ se rozumí od 10. do 20. dne měsíce, termínem „v polovině čtvrtletí“ se rozumí 2. měsíc čtvrtletí, termínem „koncem období“ se rozumí posledních 10 dnů období, termínem „ihned“ se rozumí u potravit a surovin do 2 dnů, u strojírenských výrobků do 10 dnů, u ostatního zboží do 5 dnů). Podepisování písemností - pravidla (řadový zaměstnanec může podepisovat písemnosti jen v mezích své pravomoci nebo se souhlasem svého nadřízeného, referent podepisuje ty písemnosti, které mají přípravnou povahu a neobsahují žádá rozhodnutí, vedoucí oddělení podepisuje běžná rozhodnutí, která nepřesahují pravomoc jeho útvaru, vedoucí odboru podepisuje důležitá, nikoliv však zásadní rozhodnutí, náměstek ředitele podepisuje důležitá rozhodnutí, která však nejsou vyhrazena pouze řediteli - může je však podepisovat v nepřítomnosti ředitele, pokud je k tomu oprávnění, ředitel podepisuje jen písemnosti zásadního charakteru, které si k podpisu vyhradil). Odesílání písemností - údaje (datum odeslání, název adresáta, stručný obsah dopisu, název oddělení, které dopis odesílá, způsob odeslání (doporučeně, dodejka)). Hrazení poštovného - poštovné paušálováno, poštovné úvěrováno. Výše poštovného. Druhy poštovních zásilek - základní služby (obyčejné standardní psaní, obyčejné psaní, doporučené psaní, cenné psaní, obyčejný balík, doporučený balík), doplňkové služby k základním službám (dodejka, do vlastních rukou, dobírka, udaná cena). Poštovní poukázky - poukázka A, G, B, C a D. Ukládání a vyřazování písemností - písemnosti pro firmu důležité, pro firmu nedůležité. Směrnice pro archivování a skartování - skartační znaky (A, V, S).
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
Další práce od tohoto autora | ||
---|---|---|
1. | Karel Hynek Mácha: Máj | 4266x |
2. | Svátky a významné dny - anglicky | 3896x |
3. | Alexandr Dumas, st.: Tři mušketýři | 3047x |
4. | Média a komunikace - anglicky | 2590x |
5. | Sport a hry - anglicky | 2558x |
6. | Turismus, doprava a dovolená - anglicky | 1726x |
7. | Vzory smluv: dlužní úpis - 2/4 | 1687x |
8. | Zdraví a nemoc - anglicky | 1154x |
9. | J. K. Rowlingová: Harry Potter a Fénixův řád | 1134x |
10. | Život ve městě - maturitní otázka anglicky | 1116x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.