přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Kategorie: Marketingový výzkum
Typ práce: Seminárky/referáty
Škola: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta, Karviná
Charakteristika: Práce nejprve definuje marketing a marketingový průzkum poslední doby. Dále poukazuje na vztah mezi kvantitativním a kvalitativním výzkumem, vysvětluje jednotlivé techniky kvalitativního výzkumu, a přibližuje roli moderátora kvalitativního výzkumu jako osoby. Poté se zaměřuje na profesionalitu marketingového výzkumu. Nastiňuje také některé zásadní rozdíly v chování a očekávání českých a zahraničních klientů marketingových společností. V posledním oddíle upozorňuje na možné reakce některých klientů.
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
Další práce od tohoto autora | ||
---|---|---|
1. | Český management dneška | 411x |
2. | Výkonnostní křivka | 366x |
3. | Kreativní přístupy k odměňování pracovníků | 311x |
4. | Etika reklamy | 293x |
5. | Proč jsou české výrobky na trhu nekonkurenceschopné | 284x |
6. | Globalizace a globální problémy | 131x |
7. | Kvalitativní výzkum | 117x |
8. | Podmínky rozvoje cestovního ruchu v Moravskoslezských Beskydech | 40x |
9. | Chráněná krajinná oblast Moravský kras | 31x |
10. | Geneze burzovnictví | 28x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.