přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Kategorie: Podniková ekonomika
Typ práce: Zápisky z přednášek
Škola: nezadáno/škola není v seznamu
Charakteristika: Řízení maloobchodu - pojmy a souvislosti, definice podstaty funkce, teorie evoluce maloobchodu, cyklus maloobchodu, tahací harmonika, životní cyklus. Prostředí maloobchodu - maloobchod a prostředí, socioekonomické faktory, socioekonomické prostředí, technologické prostředí, právní prostředí. Rozhodování spotřebitele - teoretická východiska, faktory rozhodovacího procesu, typologie rozhodovacího procesu podle Engela, rozhodovací modely, model chování spotřebitele. Chování konkurentů - druhy konkurence, prvky analýzy, budoucnost konkurence. Ochrana spotřebitele v prostředí maloobchodu - definice spotřebitele, práva spotřebitele, právní předpisy pro ochranu spotřebitele, spotřebitelské informace, typy spotřebitelských informací. Strategie plánování maloobchodu - strategické trendy v maloobchodě, historie a současnost, proces strategického plánování, fáze procesu stategického plánování, operační a administrativní řízení, maloobchodní mix, obsah jednotlivých prvků. Prostředníci, dodavatelé, distributoři - typy účastníků distribuce, distribuční cesty, struktura distribučních cest, cíl distribuční strategie. Rozhodování o místě - identifikace míst, postup rozhodování o místě, typy umístění, analýza místa, volba nejlepšího místa. Maloobchodní prodejna - koncepce prodejny, psychologie prodejného místa, proces plánování prodejny, prezentace a vystavení zboží. Obchodní terminologie - maloobchodní jednotka, maloobchodní síť, stacionární typy prodejen, komplexy maloobchodních prodejen - obchodní centra. Image prodejny - atraktivní charakteristiky prodejny. Senzorické charakteristiky prodejny. Proč lidé nakupují - osobnosti, motivy. Typy nakupujícíh - spotřební trhy. Prodejní proces v maloobchodě - jednotlivé kroky. Riziko v maloobchodu - finanční, funkční, fyzikální, sociální, časové..., intenzita rizika
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
Další práce od tohoto autora | ||
---|---|---|
1. | Řešené příklady z mikroekonomie | 315x |
2. | Marketingový mix - výpisky | 278x |
3. | Segmentace uživatelů internetu - diplomová práce | 238x |
4. | Řízení maloobchodu | 196x |
5. | Evropská unie | 186x |
6. | Základy makroekonomie | 169x |
7. | Marketingový výzkum - obal | 133x |
8. | CocaCola a Kofola - srovnání totálních výrobků | 117x |
9. | Marketingový výzkum - poznámky z přednášek | 34x |
10. | Milkorp s.r.o. - optimalizační model pro ekonomické rozhodování | 32x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.