Obsah
1. | Postavení Leteckého muzea
|
3. | Způsob prezentace, výzkum spokojenosti zákazníků
|
5. | Složky reklamní strategie kampaně
|
6. | Návrhy sloganů pro propagační materiály
|
7. | Co by stálo za to zlepšit, potenciální výstavní témata
|
9. | Podrobný mediální plán s vyčíslením
|
Úryvek
“MÉDIA, KOMUNIKAČNÍ KANÁLY
1) tištěná média
plakáty
umístění: autobusové zastávky v nejbližším okolí a v MHD (autobusy, tramvaje, …), ostatní muzea VHÚ, plochy vyhrazené pro plakáty v okolí muzea a jeho institucí
letáky
umístění: ostatní pobočky VHÚ, jiná muzea (Národní muzeum, Muzeum hl. m. Prahy, …),
informační centra pro turisty (Czech tourism , Pražská informační služba, …)
periodika
umístění: měsíčník Historie a vojenství, Naše vojsko, ABC, Lidové noviny, Zbraně a střelivo, Letecký modelář
Těžiště výběru periodik je vědeckých a odborných časopisů specializovaných v oblasti vojenské historie, dále na periodika s celostátní působností. Do těchto periodik necháme natisknout reklamní inzeráty. Vytvoření vizuální podoby plakátů a inzerátů zajistí naše agentura využitím vlastních zdrojů a s pomocí programu Adobe Photoshop.
2) Internet
reklamy na nejpoužívanějších vyhledávačích (seznam, centrum) ve formě bannerů
zmínka na webišti VHÚ (www.militarymuseum.cz)
forma: hypertextový odkaz „kalendář akcí“
obsah: připíšeme stručnou charakteristiku akce a vložíme pár fotek. Uvedeme kontakty na kompetentního pracovníka, který je schopen případně poskytnout dodatečné informace.
napsat informační zprávu i reklamní text do následujících rubrik:
o servery zaměřené na kulturní oblast: www.ceskakultura.info, www.ikultura.cz
o servery zaměřené na poskytování informací turistům: www.kudyznudy.cz, www.myczechrepublic.com
o servery zájemců o letectví: www.skyfly.cz, www.vztlak.cz
3) rozhlas, televize
umístění reklamního času do stanic: ČRO 1, ČT 1
umístění reportážního příspěvku v případě jejich souhlasu do pořadů: Popularis (ČT 1), zprávodajství (ČT 1 + ČRO 1)
V tomto případě je nutná po dohodě s managementem muzea asistence odborného pracovníka muzea, který bude připraven čelit rozhovorům a představí akci divákům.
4) tisková konference, vytištění „informačního balíčku“ pro novináře (drtivá většina referujících novinářů místo, aby oficiální informace muzea použila je podpůrný zdroj, doslova z něj citují, vyjadřují tak svůj nezájem a někdy i možná nedostatek času), objednání a příprava pohoštění pro ně (někteří přijdou pouze pro to, nesmí se to s hoštěním přehnat, aby to nesnižovalo kulturní hodnoty, které chceme předat), vytištění a odeslání pozvánek pro novináře/redaktory kulturních rubrik, ev. levnější způsoby kontaktování; vytvoření tiskové zprávy hlavně pro zpravodajské agentury (např. ČTK),
5) vernisáž a raut, které se budou konat před oficiálním otevřením, pro osoby spolurozhodující o budoucnosti muzea (vládní činitelé, členové generálního štábu) + novináři pro publicitu, občerstvení, honoráře pro zaštiťující osobnosti – mimochodem velké fandy letectví – scénáristy a producenty filmu Tmavomodrý svět Jana a Zdeňka Svěrákovi, vytištění pozvánek pro VIP osoby
PARTNEŘI
Potenciální mediální partneři: vydavatel časopisů: Historie a vojenství, Reflex, ABC. Jejich odkaz bude ve všech propagačních materiálech.
SPONZOŘI
Jako sponzoři připadají v úvahu např. dodavatelé občerstvení: Pekárna a cukrárna Hořovice, s. r. o.; Znovín Znojmo, a. s.; Zátka – Pražské sodovkárny, s. r. o.; Kostelecké uzeniny, a. s. Jejich odkaz bude na všech propagačních materiálech a na webišti Leteckého muzea.
CHRONOLOGIE
Fáze číslo jedna „přípravná“ – období půl roku před otevřením
Zmapování situace kolem reklamních ploch. Zajištění rezervace ploch, u kterých je nutné jejich brzké zamluvení / rezervace na dlouhou dobu dopředu (např. tato situace je u plakátů v metru).
Fáze číslo dvě „zahajovací“ – období tři měsíce před otevřením
Sestavení hlavních bodů projektu + časový harmonogram, návrhy plakátů, shánění sponzorů a mediálních partnerů, vyhledávání vhodných reklamních ploch, stanovení cílových skupin.
Fáze číslo tři „předrealizační „ období dva měsíce před otevřením
Obstarání tiskových služeb, objednání a rezervace dalších reklamních ploch.
Fáze číslo čtyři. „konzultační“ – období jeden měsíc před otevřením
Definitivní schválení propagačního plánu ze strany muzea.
Fáze číslo pět „realizační“ – období čtrnáct dnů před otevřením
Rozesálání pozvánek."
Poznámka
Práce obsahuje také prezentaci v MSPowerPointu a mediální plán v MSExcelu.
Vlastnosti
Číslo práce: | 9982 |
---|
Autor: | Ondřej Hašek - mouhel na gmail.com |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 7 |
Formát: | MS Word, MS Excel, MS Powerpoint |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2007 |
Počet stažení: | 41 |
Velikost souboru: | 4409 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
-
SMS platba (ČR) 45 Kč
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
- Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
- Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
- Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
- Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
- Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
- Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
- Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
- Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
- Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
- Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
- Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
- Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
- Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
-
Platit kartou 38 Kč
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
-
Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
-
SMS platba (Slovensko) - 1,70
Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
Zašlete SMS zprávu ve tvaru:
SEMmezera9982
- na telefonní číslo: 8877
Cena jedné SMS je 1,70 včetně DPH.
Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS.
Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je
použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
Důležité informace:
Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s
Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete
přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy
najdete zde nebo kontaktujte
naší podporu.