přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Název | Goodness | Staženo |
---|---|---|
Marketing - tahák ke zkoušceJedná se o vypracovaný tahák na zkoušku z marketingu na Vysoké škole báňské. V práci jsou vysvětleny základní pojmy a definice. Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
291x |
|
Positioning a segmentace trhu - otázka ke zkoušcePráce se zabývá marketingovým pojmem positioning, tedy způsobem jakým je produkt přijímán a vědomím cílové skupiny, zároveň úzce navazuje na segmentac... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
267x |
|
Marketing a jeho role ve společnostiPráce seznamuje se základními pojmy z oblasti marketingu. Charakterizuje jeho cíl, podstatu, líčí jednotlivé marketingové podnikatelské koncepce a shr... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
262x |
|
Otázky na zkoušku z marketinguJedná se o zpracovaných 70 otázek z marketingu. Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
158x |
|
Marketingové řízení... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
119x |
|
Marketing... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
103x |
|
Průmyslový marketing - studijní materiálPráce je studijním materiálem představujícím vlivy na rozhodovací procesy, jaký je rozdíl mezi spotřebním a průmyslovým trhem a segmentace průmyslovýc... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
101x |
|
Management, marketing, řízení lidských zdrojů: vybraná témata 2Obsahem práce je 10 vypracovaných otázek ke zkoušce, které se zabývají vybranými oblastmi managementu, marketingu a řízení lidských zdrojů. Probrán je... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Management, Marketing, Řízení lidských zdrojů |
95x |
|
Marketingový komunikační procesPráce nejprve charakterizuje základní principy marketingové komunikace. Poté se věnuje jednotlivým jejím formám - reklamě, podpoře prodeje, osobnímu p... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
87x |
|
Ceny, cenová politika podnikuJedná se o vypracovaný studijní materiál z ekonomie, která představuje jednotlivé aspekty tvorby ceny na trhu, jaká je jejich elasticita, efekty nebo ... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
45x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.