Seminarky.cz >
Maturitní otázky >
> > Analýza marketingu vybraného typu subjektu cestovního ruchu (ČSA a hotelový řetězec) - maturitní otázka
Analýza marketingu vybraného typu subjektu cestovního ruchu (ČSA a hotelový řetězec) - maturitní otázka
Kategorie: Hotelnictví a turismus
Typ práce: Maturitní otázky
Škola: nezadáno/škola není v seznamu
Charakteristika: Maturitní otázka uvádí velmi stručnou analýzu marketingové strategie letecké společnosti ČSA. Pouze heslovitě popisuje partnerství s dalšími leteckými společnostmi. Povrchně analyzuje produkt, propagaci a marketingové programy. Bodově představuje nízkonákladovou leteckou společnost Click4Sky. V závěru zmiňuje marketingovou strategii hotelového řetězce Intercontinental Hotel Groups.
Obsah
1. | Marketingová strategie ČSA
|
1.1. | Partnerství s dalšími leteckými společnostmi
|
1.4. | Marketingové programy
|
2. | Nízkonákladové letecké společnosti– Click4Sky
|
3. | Marketingová strategie hotelového řetězce Intercontinental Hotel Groups
|
Úryvek
"Marketingová strategie ČSA
- Prioritním cílovým segmentem ČSA jsou individuální cestující v ekonomické třídě a business třídě.
- dominantní teritorium působnosti - Evropa ( snaha zintenzívnit některá spojení zvyšováním počtu letů a zahájit provoz na pravidelných linkách do destinací, které zatím v letovém řádu společnosti chybí.
PARTNERSTVÍ S DALŠÍMI LETECKÝMI SPOLEČNOSTMI
- holandská společnost KLM, Lufthansa , ruská letecká společnost Transaero
- Airlines , švýcarský dopravce Swissair , italská společnost Alitalia , bulharské aerolinie Balkan, rumunský Tarom , Air France, Austrian Airlines, polské
aerolinie LOT , dále Air Ostrava a Tatra Air, Americký partner Continental Airlines, Inter-Carrier Agreement
PRODUKT
- přechod na kompletně nekuřáckou leteckou společnost.
rozšiřují dětský program pro nejmladší cestující ( různé hračky, omalovánky,
hlavolamy a hry.)
- větší pohodlí ( konvertibilní sedačky )
nový systém průzkumu hodnocení produktu ČSA ( dotazníky pro cestující, zaměstnance členové programu pro stálé zákazníky OK Plus)
PROPAGACE
- motiv 80. výročí založení
- oficiální logo
- kampaně v tisku, rozhlase
- prezentace produktu v zahraničí "
Vlastnosti
Číslo práce: | 18125 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | SŠ |
Počet stran:* | 2 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ne |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2009 |
Počet stažení: | 140 |
Velikost souboru: | 11 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x4ad8c444b1129.zip (11 kB)
Nezabalený formát:
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.
Diskuse