Obsah
1. | Komunikace a stimulace prodeje
|
Úryvek
"Podnik potřebuje se zákazníkem komunikovat = informovat ho o vzniku výrobku, vlastnostech a ceně
- Podnik komunikuje nejen se spotřebitelem, ale také se svými dodavateli, odběrateli, úřady a širokou veřejností
- Komunikace dělá vznik okolního marketingového mixu = stimulace
- Stimulování je forma komunikace mezi prodávajícím a kupujícím
Charakter sdělení
- Závisí na 3 faktorech: 1) Příjemci sdělení, kterými mohou být: - Jeden kupující
- Skupina kupujících
- Distributoři
- Média
- Odběratele a dodavatelé
- Veřejnost
2) Charakteru sdělení: - Podstatou může být: - Pokus vzbudit zájem zákazníka
- Informace o vlastnostech, technických parametrech …
- Vyvolání příznivé představy
- Přesvědčení o nákupu
3) Formě komunikace: - Reklama
- Podpora prodeje
- Publicita
- Osobní marketing
- Přímý prodej
Komunikační schéma
zakódování sdělení přenos dekódování
ŠUMY
Zpětná vazba
1) Zdroj komunikace: - Zdrojem může být jednotlivec nebo organizace
- Vytváří sdělení a rozhoduje o jeho obsahu
- Zdroj musí být důvěryhodný, odborně na výši
- Zdrojem může být výrobce, prodávající, obchodní zástupce
2) Zakódování: - Proces převodu informace
- Sdělení je převedeno do formy srozumitelné pro příjemce
- Vyžaduje znalosti potřeb a chování příjemců sdělení
3) Sdělení: - Je určité množství informací, které se komunikační zdroj snaží sdělit příjemci
- Formulace závisí na obsahu a struktuře sdělení
- Může mít formu např. reklamy, výstavy …
4) Přenos: - Přechod sdělení od zdroje k příjemci
- Uskutečňuje se prostřednictvím jednoho nebo více komunikačních prostředků – média
5) Dekódovaní: - Proces převodu zakódované informace do formy srozumitelné příjemci
6) Příjemce: - Osoba přijímající sdělení
- Výběr sdělení a jeho přijetí závisí na zájmech, přístupu a jiných faktorech ovlivňujících chování příjemce, ovlivňuje i odezvu příjemce na sdělení
7) Zpětná vazba: - Je určitou formou reakce příjemce na sdělení
- Může jít o určitou žádoucí činnost, verbální projev, gesto, z nich můžeme posoudit, jak bylo sdělení přijato
8) Šumy: - Rušení komunikačního procesu, zkreslují přijímané sdělení
- Mohou vzniknout v kterékoliv fázi komunikačního procesu, buď jako výsledek působení vnějších vlivů (rušení signálu, nedodání letáku), nebo vnitřních vlivů (nevěnuje vysílání pozornost)"
Poznámka
Práce obsahuje schéma o rozsahu cca půl strany.
PRÁCE BYLA UVOLNĚNA BEZ NÁROKU NA HONORÁŘ
Vlastnosti
Číslo práce: | 29653 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | SŠ |
Počet stran:* | 3 |
Formát: | MS Word |
Odrážky: | Ano |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2014 |
Počet stažení: | 82 |
Velikost souboru: | 24 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x542077f208736.zip (24 kB)
Nezabalený formát:
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.