Marketingový mix
Kategorie: Obchodní akademie
Typ práce: Maturitní otázky
Škola: Střední škola zemědělská, Přerov, Osmek 47, Přerov
Charakteristika: Práce se zaměřuje na téma z marketingu marketingový mix. Rozebírá výrobek, cenu, propagaci a distribuci.
Obsah
Úryvek
"17. Marketingový mix
- Je jedním ze základních nástrojů marketingu, pomáhá nám rozčlenit na co se zaměřit při tvorbě marketingového plánu
- Prvky: - Výrobek
- Cena
- Propagace
- Distribuce
Výrobek
- Je to statek nebo služba, který se stává předmětem směny na trhu a je určen k uspokojení potřeb zákazníka
- Marketing chápe výrobek jako komplexní
- Komplexní výrobek je souhrn všech fyzických a psychologických vlastností výrobku, jejichž prostřednictvím dochází k uspokojení potřeb zákazníků
- Otázka 4 a 5
Cena
- Je výše peněžní úhrady zaplacená na trhu za prodaný výrobek či službu
- Je to jediná část mark. mixu, která přináší podniku nějaký úžitek – tržby
- Určuje, co podnik ze své činnosti na trhu získá
- Množství zboží, které zákazníci kupují, závisí na jeho ceně
- Otázka 6
Propagace
- Marketingovou komunikaci používá firma k přesvědčování, informování, nebo ovlivňování dnešních či budoucích zákazníků.
- Cílem marketingové komunikace je zvyšovat informovanost spotřebitelů o nabídce
- K uskutečnění cílů mark. komunikace, můžeme požít tyto formy stimulace: - Reklamu
- Podporu prodeje
- Publicitu
- Přímý marketing
- Osobní prodej
Distribuce
- Je souhrn všech činností, které zpřístupňují výrobky všem zákazníkům prostřednictvím distribučních kanálů
- Na začátku je výrobce a na konci zákazník
- Distribuce může být: - Přímá = Výrobek jde přímo od výrobce ke spotřebiteli
- Nepřímá = Mezi výrobce a spotřebitelem jsou mezičlánky"
Poznámka
PRÁCE BYLA UVOLNĚNA BEZ NÁROKU NA HONORÁŘ
Vlastnosti
Číslo práce: | 29678 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | SŠ |
Počet stran:* | 1 |
Formát: | MS Word |
Odrážky: | Ano |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ne |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2014 |
Počet stažení: | 72 |
Velikost souboru: | 8 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x54247916c35f6.zip (8 kB)
Nezabalený formát:
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.
Diskuse