přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Název | Goodness | Staženo |
---|---|---|
Výzkum trhu - výpisky z přednášekHlavním tématem práce je výzkum trhu. V úvodní části se autor zaobírá základními znaky a druhy výzkumu. Dále se věnuje dotazování a druhům dotazníků. ... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketingový výzkum |
147x |
|
Marketingový výzkum - teoriePráce definuje předmět a cíl marketingového výzkumu. Uvádí základní druhy, metody a organizace výzkumu. Zabývá se rozdělením kvantitativních metod. P... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketingový výzkum |
107x |
|
Marketingový výzkum – přednáškyPráce je souborem přednášek z marketingového výzkumu. Věnuje se předmětu a typologii marketingového výzkumu a jeho procesu. Rozebírá sběr sekundárních... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketingový výzkum |
94x |
|
Marketingový výzkum 2/2 – přednáškyPráce je druhou částí přednášek z marketingového výzkumu. Pojednává o experimentálních a kvalitativních metodách marketingového výzkumu. Uvádí problem... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketingový výzkum |
61x |
|
Přednášky do marketingového výzkumu - ForetPráce v heslech představuje jednotlivé pojmy týkající se marketingová komunikace, nástrojů, které používá, vazeb mezi podnikem, zákazníkem a konkurenc... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketingový výzkum |
45x |
|
Marketingový výzkum - poznámky z přednášekTato práce se věnuje soudobým trendům v marketingu. Popisuje metody a postup marketingového výzkumu, jeho nástroje, realizaci a typologii. Druhá část ... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketingový výzkum |
34x |
|
Korelační a regresní analýza - výpisky z přednášekVýpisky z přednášek seznamují s korelační a regresní analýzou. Heslovitě definují korelaci, kovarianci a korelační analýzu. Představují Pearsonův kore... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing, Marketingový výzkum |
23x |
|
Marketingová koncepce, výzkumný projekt a chování spotřebitele - výpisky z přednášekTato práce obsahuje výpisky z přednášek marketingu. Velmi stručně definuje, co je to společenská marketingová koncepce, nebo zákaznické uspokojení. Po... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing, Marketingový výzkum, Spotřebitelské chování |
15x |
|
Marketing a marketingové dovednostiPráce definuje marketingový výzkum jako proces, ukazuje způsob práce s informacemi a způsoby vedení různých typů výzkumů, včetně výhod a nevýhod. Dále... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing, Marketingový výzkum |
13x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.